Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vreemde Droom

DeniseC
13 jaar geleden

Hallo,

Ik heb de laatste jaren al hele heftige dromen dat wanneer ik 's ochtends wakker word nog steeds het idee heb dat ik niet heb geslapen..
Maar heb vandaag toch een rare droom gehad die me toch al heel de dag bezig houd.

Ik droomde dat ik samen met mijn vriend onderweg was naar tanzania (met de auto) om een familielid te zoeken die ik nog nooit had gezien.
Daar aangekomen waren er allemaal hutjes en hebben we daar gewacht op het familielid, er kwam een getinte vrouw aangelopen en dat was het..
Dan ben ik ineens weer terug in nederland en zit ik met twee vriendinnen, mijn vriend en zijn broer op het terras.
Daar was ik flink wat wijntjes aan het drinken en moet ik op een gegeven moment naar de wc
Ik heb heel erg het gevoel dat alle mensen die daar rondlopen me in de gate houden terwijl ik naar de wc loop de trap af,
en later nog een opstapje af val ik op de grond.
een paar jongens op een bankje beginnen te lachen en alles is aan het draaien.
Als het me eenmaal gelukt is om op te staan, doe ik de deur van de wc open maar toen kwam ik eerst in een hokje en daar had je nog een klein klap deurtje zonder slot
en wil daar naar de wc gaan maar op dat moment gaat de wc deur open en staat er een grote brede man voor mij met een kaal hoofd, ik begin hem uit het niets te slaan omdat ie zomaar bij mij op de wc komt.
maar dan gaan er gedachtes door mn hoofd van dat ik de wcdeur niet op slot had gedaan dus hij daar niks aan kan doen.. de man zelf blijft roerloos staan dus ik loop er langs af en ga weer naar mn vriendinnen en mijn vriend toe.
En weer val ik op de grond en heb moeite met opstaan.
daarna loop ik de trap op en zie dat mijn vriend op een bankje zit, op een zwevend stukje grond boven de trap.
ik wil bij hem gaan zitten maar vind dat eng want ik heb hoge hakken aan en ben bang dat ik weer val omdat ik zo heb gedronken.. maar met veel schrik ga ik toch langs hem zitten en ben blij dat ik bij hem ben.
Even later zitten we weer op het terras en er zitten allemaal vreemde mensen bij ons.
Het lijkt net alsof mijn vriend en mijn vriendinnen niet meer voor rede vatbaar zijn.
Uit eindelijk begint het bij mij te dagen, ik pak een vriendin van mij bij haar arm en vertel haar wat er aan de hand is, ik dacht dus serieus dat al die mensen op het terras een grote act is en iedereen nep omdat ik en mijn vrienden dus aan een bepaald soort test moeten voldoen, maar wat voor een test?
nadat ik dat verteld had tegen die vriendin van mij begint ze te rennen en ik ren achter haar aan. ineens komen er allemaal motors uit straatjes gereden en achtervolgens ons.
Wij blijven rennen.. het word zwart en ineens ben ik weer bij mijn vriend op het terras(er is verder niemand meer behalve vreemde onbekende mensen)
maar daar langs is de wei van mijn paard waar ook ineens een kinderspeeltuin instaat..
mijn vriend lijkt niet voor rede vatbaar als ik hem wil vertellen wat er aan de hand is.
dus ik loop naar mijn paard toe nog steeds gevolgd en deze keer door de kale man van de wc. ik aai mijn paard en vraag aan de kale man of ik op mijn paard mag rijden (heb het gevoel dat hij mij in zijn macht heeft) ik zeg ook dat ik wil dat mijn vriend perse mee gaat.
Uiteindelijk mag het van de man, ik roep mijn vriend en ga samen met hem zonder zadel of hoofdstel op het paard zitten.
ik voorop mijn vriend achterop maar hij heeft ineens een toetsenbord in zijn hand.
ik wil weg galoperen samen met mijn vriend om weg te vluchten er is iets aan de hand en ik ben de enige die het door heeft.
Dan word het ineens allemaal duidelijk.. dit waren testen voor ons om te kijken wie geschikt is om zijn ziel aan de duivel te verkopen.. En toen leek het net of ik mn eigen dwong in mijn droom om wakker te worden, wat lukte..

Een hele vreemde lange droom, ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie en iemand hier iets van begrijpt..

Groetjes Denise

Hallo
13 jaar geleden

.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024