Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom waar geliefden in verbranden

Charly
13 jaar geleden

Hee iedereen,

De laatste tijd had ik een rare droom en weet echt niet wat het betekend mischien iemand die raad weet?
Mijn droom begon zo
Ik was in een lege zwarte kamer ik kniperde met mijn wimpers en er waren opeens drie schildrijen
Waavan een de linkse mijn zus opstond , De midelste mijn vrienden en de linkse ik zelf
Nu stonden ze nog normaal, maar zodra ik weer met mijn ogen knipperde was het linkse schilderij aan het huilen, het middelste schilderij stonden mijn vrienden ver naar achteren en het rechtse schilderij waar ik opstond had geen gezich meer en was helemaal zwart.
Toen overliep mijn droom naar een trap ik was de trap op aan het rennen naar boven nogsteeds in de zwarte leegte en toen ik helemaal boven was stond een heel groot schilderij met iedereen er op die ik ken ze keken mij (die voor het schilderij stond ) gemeen aan. Ik raakte het schilderij aan en er viel een druppel en die druppel was van bloed viel op de zwarte leegte en veranderde in een bloed rode leegte.
Het grote schilderij ging in vlammen op en allemensen op het schilderij schreeuwden en smeekten om hulp (uitgebeeld)
Toen liep ik de trap weer af en waren de 3 schilderiijen leeg.
En toen werd ik wakker

Hoop dat echt iemand hier iets van kan zeggen

13 jaar geleden

Hoi Charly

Als u in uw droom schilderijen ziet dan voorspelt dit bedrog en de slechte wil van mensen om u heen. Het in een droom vernielen van schilderijen geeft aan dat het u niet kwalijk zal worden genomen dat u sterk voor uw rechten opkomt.

Ik denk dat er veel problemen zich in je hoofd afspelen. omdat als je boven aan de trap staat de schilderijen verdwijnen en oplossen in bloed. Het bloed is het symbool van levenskracht en de zetel van de ziel.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024