Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Katten met meerdere staarten

13 jaar geleden

Oke, ik droomde dat ik thuis was, en wij hebben thuis een kat en die wil altijd naar boven, dus daarom houden we de deur altijd dicht (soms vergeten we dat en dan rent die stiekemerd naar boven). in mijn was het precies zo'n zelfde scenario, alleen kwamen er een stuk of 5 katten (allemaal rode) in ons huis en die liepen allemaal rustig naar boven, het gekste was dat ze allemaal 2 of 3 staarten hadden, mijn kat (rood met wit)en nog een kat die bijna identiek was aan die van mij (allebei 1 staart) rende toen naar buiten. toen riep ik hem en keek die van mij om, hij keek me recht in zijn ogen, die waren heel groot.
Toen werd ik wakker.
Kan iemand mij alstublieft vertellen wat dit betekent? ik zou dat erg op prijs stellen.

Wolters.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024