Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

angst naar mij gericht.

danique
13 jaar geleden

Hallo mensen,

Zojuist weer eens eng gedroomd en erg benieuwd of dit wat betekent.
Ik heb al een tijd een vriend en we wonen ook al een tijd samen, maar de droom vond plaats in mijn ouders huis. Ik was daar met mijn vriend en een vriend van hem (die ik zelf al vanaf de basisschool ken). Mijn vriend vertrok, om onbekende reden (weet niet meer waarom) en ik bleef over met die vriend. Ik lag op de bank en die vriend liep rond door de woonkamer, we waren aan de praat. Op een gegeven moment draait hij zich om (van mij weg) naar de muur en roept hij "h?h, wat is dat" (klonk erg geschrokken). Vervolgens liep hij op die muur af (hij keek met hele grote ogen), waarop ik hem vraag wat er is. Omdat hij zich wel omdraait maar geen antwoord geeft (nu kijkt hij heel angstig naar mij) vraag ik het hem nog een keer, als ik nog steeds geen antwoord krijg wordt ook ik bang, wat ook in mijn stem te horen is als ik het hem herhaaldelijk vraag zonder antwoord te krijgen. Na ongeveer 3 vragen reik ik mijn hand uit om hem bij zijn arm te pakken, op dat moment deinst hij achteruit en begint weg te rennen. Ik ren achter hem aan en roep de hele tijd zijn naam in combinatie met "wat is er?" en "doe normaal". Hij rent naar buiten en gooit de deur open met een knal. Op een of andere manier ben ik sneller en haal ik in bij de schuur. Hij stopt met rennen, draait zich naar me toe, kijkt mij nog steeds heel angstig aan en als ik voor de laatste keer vraag wat er is omhelst hij mij. Op dat moment werd ik wakker. Ik had in de droom, vanaf het moment dat hij vreemd deed, het gevoel dat er wat met mij was, dat hij voor mij weg rende.

Iemand enig idee wat dit kan betekenen, als het al iets betekent?

X Danique

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024