Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom inbreker/moordenaar

13 jaar geleden

Hoi,

Ik had gedroomd dat er in de buurt van waar ik woon een inbreker rondloopt. Mijn vriend was al gaan slapen en ik was met mijn kinderen beneden.
Ik was de was aan het vouwen in de keuken en zetten de kleren op de aanrecht toen ik naar buiten keek zag ik een man zitten hij keek naar mij en hij zag dat ik naar hem keek. Ik werd bang en had een gevoel dat hij wilde inbreken. Ik zei tegen de kinderen kom we gaan naar boven ik was nog niet klaar met de was maar was bang om beneden te blijven. ik dacht ik laat het licht aan zo weet hij niet dat we naar boven zijn gegaan. Maar toen ik in de gang was was het licht al uit een van de kinderen had het licht al uit gedaan. Ik dacht ojee nu weet hij dat ik naar boven ben gegaan. Ik ging naar de 3e etage waar mijn vriend sliep en de 2 oudste kinderen waren op de 2e etage naar hun eigen kamer gegaan terwijl ik dacht dat ze achter mij aan liepen maar dat was alleen de jongste. Op de 3e etage zag ik in de gang een grote bloempot staan met een plant erin, ik dacht als hij naar boven komt sla ik hem ermee. Ik hoorde dat hij binnen was ik maakte gelijk mijn vriend wakker in eerste instantie werd mijn vriend boos omdat ik hem wakker maakte maar ik zei word wakker er is een man beneden. hij werd gelijk wakker en ging gelijk rechtovereind zitten op bed. Het enige waar ik op dat moment nog aan dacht waren mijn 2 oudste kinderen die een verdieping lager laggen. Ik dacht ojee als hij bij hun komt vermoord hij ze. Ik was heel bang en voelde dat de man naar boven kwam ik werd heel angstig durfde niet naar mijn 2 oudste kinderen te gaan die een verdieping lager lagen. Gelukkig werd ik wakker. Zo gaat het al de hele nacht dat ik over die man droom dat hij inbreekt en als hij mensen treft hun vermoord telkens word ik wakker en dan droom ik weer over hem.

Wie kan mij uitleggen wat het betekend, Alvast bedankt.

Groetjes Renate

13 jaar geleden

Hoi Renate

Inbrekers nemen weg wat ons lief is. Ze dringen daarbij onze ziel binnen, verstoren er de rust en laten een leegte achter.

De moordenaar verschijnt in onze dromen en dood wat wij liefhebben, soms zelfs onszelf..

Kinderen staan symbool voor nieuwe mogelijkheden en ontwikkelingen die ons totaal kunnen veranderen.

De 2de en de 3de etage, hebben met je hart en hoofd te maken, denk jij erg veel over een bepaald onderwerp of iets wat je dreigt kwijt te raken, iets wat je lief is ?

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024