Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ophalen

Nancy
13 jaar geleden

De buren hebben hun bomen gekapt, zag ee netjes en opgeruimd. Opeens kwam de nieuwe partner van myn ex vriend binnen om hem op te halen. Zy was in het zwart gekleed en zei geen woord. Ik noemde haar n slet en vreemdganger. Hy ging naan binnen trok de kabel van de dvd speler en naam die weg. Binnen zes maanden is dit opgeruimd. Buiten stonden 3 vrouwen en een man op haar te wachten. Ook in het zwart. Ze gingen weg toen kwam een andere man vragen stellen over die groep. Hy ging ook weg, ik kon de voordeur niet goed sluiten, na twee x proberen wel gelukt. Myn moeder boven medicynen van hem kapot ggemaakt, glas op de gang. Ik was toen boos op myn moeder. Toen werd ik wakker met enorme koppyn. Gedroomd tussen 8 en 9.30 ochtend. Wat betekend dit?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024