Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geesten en zeppeling aanval (met mijn hele schoolklas)

ugur
13 jaar geleden

hallo allemaal

vandaag kreeg ik echt een hele nare droom die ik nog nooit had gezien of gedacht dat die zal komen!

het begon allemaal zo;
ik en mijn alle klasgenoten gingen naar zown aparte tempel zeg maar, later zagen een standbeeld van dode mensen
Opeens zij mijn vriend (nizzar) ''het is hier'' en toen zijden mijn klasgenoten van ''oke, ga je gang''
en toen durfde opeens nizzar niet meer (ik weet zelf ook niet wat het precies was maar volgens mij moest hij de standbeeld aanraken en dan dat die dood gaat of zo)
maar goed hij raakte die standbeeld aan en OPEENS Kwamen er alemaal Geesten die door de buren kwamen ook waren er honden erbij
de geesten waren heel aardig en lief.
maar doen die jonge die standbeeld aanraakte en los liep zij hij en nu moet ik die andere standbeeld aanraken
iedeeren in me klas zij weer oke.
en we waren bij die standbeeld en toen hij dat aanraakte schrok ik me echt kapppppott!!!!
de geesten kwamen weer uit de buren en honden waaren er ook bij.
ze gingen ons proberen bang te maken.
maar dat lukte ons niet echt
en die jonge die steeds het standbeeld aanraakte kreeg opeens een Bord op zijn hoofd.
en één van die geeste had die bord gegooid (een gewoon bord waar we op eten)
iedereen ging uit het tempel wegrennen, en dat was ons gelukt
en toen we buiten keken zagen we een groot Feest!
iedereen was blij en gingen feesten
na zown ongeveer 5 minuten
Kwamen er opeens Zeppelin voorbij vliegen Elke zeppelin had een Groote bom onder dat (gewoon onder de zeppelin had elke zeppelin 1 Groote bom)
we zagen dat de zeppelin ook 2 gigantische Mesen had 1tje voor en 1 achter
de zeppelin kwam van de Verte iedereen zag die langzaam aankomen maar opeens kwam er erg veeel lawaait en die zeppelin kwam in 1 sec boven ons
en Ging weer langzaam verder van ons...
(iedereen negeerde die zeppelin behalve IK!
Na paar minuten later kwam weer een zeppelin uit de verte. en dit keer kwam geen lawaai maar na 1 sec was die snel boven ons
en blots Kaboooooooooom! De zeppelin Storte in (zomaar!) en niemand keek naar die zeppelin maar waneer die bom onder de zepelling de grond aanrakte Booooom en dit keer was iedereen in paniek
iedereen pakte zijn fiets ( ik ook)
en ging fietsen de zeppelin kwamen er nog steetts maar gelukkig vielen ze niet op ons( onze klas)
na een eind fietsen merkte ik dat we op een soort Fiets racebaan waren en de zeppelin was gestopt met bomen
ondertussen tijdens het fietsen zag ik ook een aantal geesten die heel boos naar me keek (of ons)

(en nu was ik wakker)
wat ik nog wel wat extras kan geven is dit;
ik speel vaak een spel genaamd Command&Conquer:Red Alert 3
en in die spel zitten er wel zeppelin in maar ik ben er echt niet bang voor hoor :P
en in die spel gaat ze alemaal Langzaam (duuh)

sorry voor mijn lastige zinnen
wie kan me beetje vertellen wat dit alemaal betekend? (maak me niet bang hé) :(

Mvg ugur

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024