Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekend een reanimatie

yoiyoi
13 jaar geleden

Ik droomde vanacht dat ik met een stel vrienden was op het strand, we gingen met zijn alle surfen. (iets wat ik helemaal niet kan). Elke keer wachtend op een grote mooie golf, zodat zij mij het konden leren. Ik kan me alleen niet goed herinneren of ik het uiteindelijk kon ja of nee.. Daarna liggen we met zijn alle bij een zwembad, die aankruiste van het strand. Mijn vriendin gaat met haar 5 maanden oude dochter zwemmen. Zij doet zwembandjes om en besluit om te gaan zonnen terwijl haar dochter in het water ligt.
Na een tijdje kijk ik in het water en ik zie dat het water niet meer beweegt, ik ren er naar toe en zie alleen een voetje aan de boven kant drijven en daar onder (dus ook volledig onder water) haar dochtertje. Ik begin te gillen, pak haar vast en zorg er voor dat haar hoofdje weer boven het water is. Wanneer ik naar haar kijk heeft ze een groene bal in haar mond en haar ogen staan wijd open. Ik haal die bal uit haar mond, en ik begin haar te reanimeren. Ze neemt een hap lucht en ik voel zelf dat ik weer begin te ademen, als opluchting, ik kijk naar mijn vriendin en zie bij haar ook opluchting. Ik pak haar baby vast en begin haar te knuffelen, tijdens het knuffelen begin ik heel hard te huilen.. Dat zie ik ook bij me vriendin.

Ik word wakker omdat mijn vriend me wakker maakt, met de vraag: Jess, waarom huil je zo hard, me kussen was nat.
Ik heb thuis een dromenencyclopedie maar daar word ik niet wijser van.. Op internet kan ik het ook niet vinden.
Ik vind het nogal een heftige droom dus zou graag willen weten wat het betekend.. Me vriendin in mijn droom klopte, en haar dochtertje zag er in mijn droom ook zo uit als in het echt..
Kan iemand mij helpen, alsjeblieft...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024