Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zwangerschap

13 jaar geleden

Ik droomde laatst dat ik zwanger was, niet hoogzwanger, maar ik had toch al wel echt een buikje!
Supertrots liep ik rond en ik wou dat iedereen mijn buik zag!
Ook de jongen bij wie ik een heel speciaal gevoel heb, stond achter me, ik had vaag het idee dat het kindje van hem kwam.
De laatste tijd heb ik iets met drielingen.

Alvast bedankt,

13 jaar geleden

Hallo ...

Als je ervan droomt is het een grote wens. Maar je hebt nog wel een paar obstakels te gaan misschien.
Je bent in de droom zelfverzekerd en aan het paraderen logisch omdat het wonderschoon is om dit te ervaren als vrouw!

De vader heb je al in gedachten en hoopt dat hij ook daadwerkelijk de vader van je kind zal worden maar weet het niet zeker, Jij hoopt het vaag en hij wil misschien helemaal niet met jou een kind (ik weet het natuurlijk niet of jij deze jongen in het echt ook kent natuurlijk). Je wenst het heel erg.

Het kan ook betekenen dat je eerst misschien verder moet zijn op dit gebied en nog veel bij jezelf te rade moet gaan wat wijsheid is die speciale jongen of het leven eerst nog meer leven en ervaringen opdoen en dan nadenken over een kinderen krijgen.

Getal 3 staat voor geest, lichaam en ziel misschien is deze droom een boodschap om eerst nog meer evenwicht in je leven te krijgen voordat je aan kinderen begint.

Het ouderschap is een zware en liefdevolle maar verantwoordelijk taak voor de rest van je leven.

Mijn gevoel zegt wacht eerst nog wat en neem op een ander tijdstip een besluit en misschien met een jongen die nog beter jou past als in de droom.
Je weet het niet maar het is jouw droom en jij voelt dit het beste verder was het even mijn gevoel.

Mooie tijd en plezier als je toch nog zwanger besluit te worden.

Lieve groet,

Freya

13 jaar geleden

Freya,

Bedankt voor de info! Maar ikzelf denk eerlijk nog niet bepaald aan kinderen krijgen, daar ben ik nog veel te jong voor!
Toch nog heel erg bedankt! (:

Lieve groet terug,

ELJ

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024