Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

boven je lichaam "zweven"

Mie
12 februari 2008

Ik droomde dat ik vanuit me keuken naar me slaapkamer liep en toen ik om de hoek van me slaapkamerdeur stond, toen leek ik wel te zweven richting me kamer en me kamer in. Op een gegeven moment kwam ik boven me bed te "hangen" en zag ik mezelf op me buik liggen, ik zag ook duidelijk me tv op een tekenfilm aanstaan en ik zag gwoon heel me kamer, ik vond het heel eng en probeerde "in" me lichaam weer te gaan. Dit lukte en ik tilde me hoofd op, en ik dacht dat ik wakker was, maar weer ging ik "uit" me lichaam leek t, en ik zag weer me lichaam, ik probeerde weer terug te gaan, en ik schreeuwde hier ook bij, omdat ik het heel eng vond, ik realiseerde me dat ik niet te hard moest schreeuwen omdat anders mijn huisgenoten het zouden horen. Toen dit werkte (het schreeuwen) werd ik ineens wakker en t enge was dat me kamer er hetzelfde uitzag als in me droom, ik werd in dezelfde positie wakker en er was een tekenfilm bezig op me tv die nog aanstond.Ik ben hier heel erg van geschrokken, en zou er graag wat meer over willen weten, misschien heeft iemand dit ook meegemaakt, ik hoop t snel te horen.

anoniem
16 februari 2008

Hallo,
Ik zou niet weten wat betekent maar ik heb ook eens zoiets een aantal keer meegemaakt toen ik een jaar of 9 was.Ik sliep toen ook gewoon en droomde dat ik wakker wilde worden maar het lukte niet .het leek alsof ik mijn kamer in keek en alles leek gewoon heel normaal maar ik sliep.. Alleen ik wilde wakker worden maar dat ging niet. ik vond het ook heel eng en raar , maar ben er nooit achtergekomen wat het nou betekende. het is een aantal keer gebeurd.
Mvg
I

Mie
16 februari 2008

Heej,
bedankt voor je reactie, alleen ik weet nu nog steeds niet wat t betekende dat ik boven mijn lichaam zweefde, ik hoop dat iemand dit ook heeft gehad of hier iets van weet en nog reageert.
Maar in iig bedankt :)

mvg Mie

Anoniem
18 februari 2008

Hallo

Ik heb dit ook heel vaak gehad toen ik een jaar of 8/9/10 was. Kan me dit nog goed herinneren dat ik altijd droomde dat ik door mijn kamer zweefde ( of zelfs door mijn kamer vloog ) het is heel beangstigend.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024