Ik droomde dat ik vanuit me keuken naar me slaapkamer liep en toen ik om de hoek van me slaapkamerdeur stond, toen leek ik wel te zweven richting me kamer en me kamer in. Op een gegeven moment kwam ik boven me bed te "hangen" en zag ik mezelf op me buik liggen, ik zag ook duidelijk me tv op een tekenfilm aanstaan en ik zag gwoon heel me kamer, ik vond het heel eng en probeerde "in" me lichaam weer te gaan. Dit lukte en ik tilde me hoofd op, en ik dacht dat ik wakker was, maar weer ging ik "uit" me lichaam leek t, en ik zag weer me lichaam, ik probeerde weer terug te gaan, en ik schreeuwde hier ook bij, omdat ik het heel eng vond, ik realiseerde me dat ik niet te hard moest schreeuwen omdat anders mijn huisgenoten het zouden horen. Toen dit werkte (het schreeuwen) werd ik ineens wakker en t enge was dat me kamer er hetzelfde uitzag als in me droom, ik werd in dezelfde positie wakker en er was een tekenfilm bezig op me tv die nog aanstond.Ik ben hier heel erg van geschrokken, en zou er graag wat meer over willen weten, misschien heeft iemand dit ook meegemaakt, ik hoop t snel te horen.