Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Tsunami- Aardverschuiving en overleden ouders

13 jaar geleden

Zaterdag nacht heb ik vreemd geslapen en ik droom niet gauw over dingen meestal weet ik ook wel wat ze willen zeggen maar nu ben ik gewoon totaal vanslag.
Mijn ouders overleden dit jaar van februari 3 dagen na elkaar dit is een groot verlies geweest maar ik heb er ook vrede mee maar waar ik me hoofd niet over kan buigen is deze droom:

Ik was in een huis die ik niet herkende leek een beetje op een oud huis wat je ook in Amsterdam ziet met houten vloeren. Er was een tsunami vermeld van 3½ meter hoog. mijn eigen kat Boef die ik nu heb was ook in die droom aanwezig en mijn beide ouders ik was bij hun de golf kwam er aan en ik greep mijn kat en mijn ouders vast in de hoop dat we het goed zouden door staan.
De gehele voorgevel was weg geslagen maar we waren allemaal in oorde we zijn naar buiten gegaan daar waren meer mensen helemaal van slag ik had mijn vaders hand vast en mijn vader mijn moeders hand toen de grond in eens open scheurde en zij er in viel, ze hing daar ik was in paniek de aarde was zacht en onstabiel om op te staan op het moment dat ik naar haar toe wou rijken sloeg d grond dicht en me moeder was weg, ik klom om hoog omdat me vader ook op het punt stond het zelfde te gebeuren, maar ik heb hem kunnen redden ik heb hem omhelst en huilde heel erg om mijn moeder ik riep ook mijn moeke iets wat ik nooit heb gebruikt, ik ben daarna waker geworden ik was helemaal van slag zo ook heel mijn lichaam was van slag.

Ik wil gewoon weten wat het betekend maar ook wat mijn ouders in heel dit gedoe er mee te maken hebben aangezien ze bede niet meer leven

mgls61
13 jaar geleden

op mgls61.punt.nl heb ik veel geschreven hierover. ik hoop dat je er wat aan hebt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024