Hallo!
Ik droom ontzettend veel, oftewel, ik herinner me mijn dromen meestal wel. Ik heb periodes waarin ik ontzettend heftig droom.
Vannacht had ik er ook weer een en ik ben heel benieuwd of het iets betekend:
Ik droomde dat ik een klein baby orca in mijn handen had, niet groter dan een afstandsbediening.
ik had hem geslagen en zijn rugvin er half af geslagen en daarna bijna zijn kop eraf geslagen. ik had spijt en was verdrietig en wilde hem maken.
ik ging vragen aan de orca of ik hem mocht maken. toen ik voelde dat dat goed was, ging ik zijn wonden dichtnaaien met naald en draad. op een gegevn moment raakte ik in paniek, want hij was al zolang zonder water dat ik naar een kraan moest rennen. het duurde heel lang voordat ik er was en toen kon ik hem onder de kraan houden, zodat hij kon blijven leven.
daarna droomde ik dat ik ging trouwen, maar ik moest eerst naar mijn orca, ik rende door een soort laagstaand kanaal in mij zwarte trouwjurk en daar lag mijn volwassen geworden orca op me te wachten. hij was nu op ware grootte en ik had hem daar in dat kanaal groot laten worden.
ik voelde me zo schuldig,hij leek zo zielig, want het enige wat hij had was mij en hij moest steeds maar op mij wachtte tot ik weer kwam, hij kon geen kant op en zat onder het groen van waterplanten,hij lag ook maar tot de helft in het water. ik voelde me zo ontzettend schuldig want hij moest vrij zijn en naar zee en hij lag in zoet water, en dat kon toch niet, maar het lukte me niet om dat voor elkaar te krijgen.
ik werd heeeeel bang wakker, heel naar.
weet iemand wat dit betekend??
groetjes janneke