Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekend dit?

dat kan wel
13 jaar geleden

nou jij woonde naast me want je was naar zweep verhuisd , en toen kwam ik zo naar je huis , toen gingen we op de Wii Mario doen , toen zei je van dat doe je niet goed , kijk zo moet het , daarna gingen we naar de winkelcentrum , toen gingen we naar de plus met jouw auto , toen zei jij onderweg L yeah lekkere beat vind je niet, chillie(H) en toen we daar waren toen we daar dan waren gingen we pizza

halen e energie gingen we dat bij jou huis klaarmaken , zei jij van laat mij de pizza's maar maken want als ik ergens goed in bed dan is het wel pizza- bakken , toen daarna gingen we pizza eten , en energie drinken , daarna zei ik van ik ga nar huis , zei jij oké doei tot morgen , zei ik oké doei tot morgen ja , ging ik naar huis ging ik naar bed , toen hoorde ik getik tegen het raam dus eerst

dacht ik zal de regen we zijn , dus bleef ik liggen daarna , dacht ik ga toch maar even kijken deed de rolgordijn omhoog zag ik jou ineens voor me raam zitten zei je van hé ga je f mee? ik moet de auto testen of zo zoiets zei je , ik zei ja wacht even , ten zei ik van zal ik ff kleren aan doen want ik loop in me pyjama ,zei jij nee joh niet nodig , ik vin hum mooi ,ik zei oké toen moest ik nog naar dat

dakraam klimmen , uiteindelijk , was ik ook op het dak moesten we zo naar beneden rennen en het laatste stukje moesten we springen , toen stond daar je auto , gingen we der in reden we naar Epe , daarna naar Nunspeet , toen ging ineens me mobiel,ik nam op was het ,e vader , die begon meteen te schelden ,en te bekken en zei waar ben je?? waarom ben je niet op school , toen werd ik dood bang zei ik tegen je

hallo wat moet ik nou dan op school zeggen? zei jij van ah jo dat komt welt goed , geef maar hier de telefoon m, dat deed ik niet want ik dacht dat word het alleen maar erger , toen zei ik vaan ja e h sorry , toen hing me vader op, , toen moest ik janken , zei ik ik ga niet ,eer naar huis hoor zei jij doe normaal je kan toch niet zomaar wegblijven? zei ik jawel hoor , gewoon doorrijden oke? toen zei

jij van nou ja oké , we gaan nog wel even rondrijden , toen waren we ergens , stopten we , want ik wou cola hebben , toen gingen we terug naar de auto , toen dronk ik cola in jou auto , toen liet ik het vallen , toen zei ik oh sorry dat ging niet expres , werd jij boos zeg jij jonge me hele auto onder de cola wat moet ik nou? zei ik van ik maak het wel weer schoon doe rustig aan , toen ging ik terug o

m servetjes te halen , toen ik weer bij de plek waar de auto stond kwam , toen stond je der niet meer , toen was ik eerst nog ff verder wezen zoeken of je ergens anders stond , toen belde ik je , en toen nam je eerst niet op , en daarna wel toen zei je ja ik ben thuis , ik dacht ik rij maar weg , straks komt er nog meer troep van , zei ik van jonge moet helemaal lopen , zei jij van neem een bus dan.

toen zei ik van Jezus dacht het niet hé toen zei jij van oké ik haal je wel op waar ben je? zei ik van hoeft niet meer doei ,toen hing ik op en toen ging ik zo rond lopen ergens , toen ging me telefoon steeds , dat was jij , toen had ik hem weggegooid want , ik vind dat irritant die telefoon steeds . toen dacht ik van , als ik hoog sta kan ik misschien zien waar ik heen moet , toen zag ik een hoge flat ik

dacht ik klim ff naar boven , en kijk of ik de weg weet , zit ik daar rond te kijken toen kon ik nergens wat vinden toen dacht ik dat ik iets zag dus ik hang een beetje naar voren , val ik over de richel heen , ik denk nog oh shit dat gaat pijn doen als ik daar straks lig , val ik naar beneden , ga ik krijsen , kijkt er zo oude bejaarde man om die der heel eng uitzag , toen dacht ik oh shit nee niet

hij , toen kwam die naar me toen bukte die en zei die zal ik 112 bellen ? wetje wat ik bel gewoon even 112 . deed die dat , kwam zo'n ambulance moest ik op zon plank liggen mocht ik erin deden ze de sirene aan , toen waren we in de ziekenhuis toen zeiden ze van nou dat wordt opereren ik zei hallo gaat dat zeer doen? toen gingen ze gewoon door me praten , ik zei hé hoor je me niet? blijkbaar niet want ze

negeerden me totaal , toen zeiden ze van goed dan moeten we hier een een stukje uit de schedel halen en dan , kunnen we hier een slangetje door een halen ,dan kan dat bloed rustig wegstromen , ik zei hallo als ik wakker ben? stop stop please?? lag ik op zon operatie kamer zat ik te gillen auauauauauaau hallo ik voelde dat je een gat in me hoofd snijd gast , hij zegt niks terug en praat vrolijk verder

net ze collega's daarna dacht ik nou ja val dood kut dokters , toen toen pakten ze een minicirkelzaag, daarmee halen ze een stuk bot van me schedel weg , ik dacht ze zijn niet wijs , toen daarna dacht ik ga maar maar slapen , viel ik in slaap , toen deden ze terwijl ik sliep der een blauw slangetje in dat licht gaf , toen , daarna deden ze der weer vel over heen Enzo toen werd je naar zon uitslaapkamer gebracht

t wordt ik wakker begin ik te krijsen , want jij staat daar ineens toen zie jij van hoi lekker geslapen? zei ik van Jezus kan je niet normaal kloppen of zo ik schrok me doodman zei jij oh sorry van de dokter mocht niet kloppen , toen zei ik oh haha oké , toen begin je ineens te lachen toen zei ik van wat is er zo grappig? toen zei jij je hoofd geeft licht toen zei ik geef is een spiegel , gaf je een grot

e lompe mega spiegel , toen zag ik dat toen schrok ik me dood toen drukte ik op zon bel kwam der een zuster aan zei ze ja? zei ik ja eh me hoofd geeft licht , zeiden ze ja , volgende maand halen we die er weer uit dat hoort zo ja oké doei doei , toen ging ze weer weg , ik zei nou lekker is dat , zei jij nou ik vind het wel leuk staan hoor zon blauw hoofd toen zei jij ga je mee nar huis? toen zei ik ja

graag toen deed ik me kleren aan toen moesten we nog de ziekenhuis uit , toen kwam der een dokter aan die zei , hé wat doe jij nou>? je mag niet zomaar weg gaan hoor! toen zei jij kom snel rennen! ik zei niet zo snel hallo , zei jij kom nou toen zei ik wacht , sprong ik op je rug m, zei jij nee dit is een goedidee , toen rende jij we , toen gingen we in je auto , toen reden we keihard weg , en

toen waren we bij mij huis , toen gingen we naar binnen zei jij van hé jan ik heb je dochter gevonden , toen liep die naar je toe huilde hij je op en draaide je kop drie keer in het rond en kuste je zo zeg die dank je dank je dank je dank je , ik schaamde me dood en jij moest lachen , me moeder zei , eh schat doe normaal ,

sorry voor deze lang verhaal zou iemand mij kunnen vertellen wat het zou kunnen zijn?

gr. dat kan wel

13 jaar geleden

Madre mia, wat een verhaal

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024