Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

iemand help AUB :( in mijn droom ik werd vermoord door m'n ex .. kan iemand me aub uitleggen wat dit betekent :( !!

13 jaar geleden

Ik was in een groot huis
En 'k keek tv maar ik viel in slaap op de bank tog
Toen 'k wakker werd toen de tv heel luid alles
Het was 3 uur in de ochtend dat weet ik nog, En ineens waren alle lichten aan
En dat huis was groot dus in elke kamer was er licht natuurlijk , Dus 'k loop zo door het huis om alles uit te doen
Aangekomen in me kamer Licht er een mes op bed en onder me kussen 1 hele lang brief
Dus 'k pak dat mes zo
Denk zo van huh, Dus zet dat mes terug in de keukenla, Ga in bed liggen
En 'k ben iemand 'k slaap altijd op me buik.En dan doe 'k me handen onder de kussen
Dus ineens Voel 'k papier onder me kussen, Pak 'k het papier Vouw het open en lees het , ik weet niet meer precies wat erin stond maar wat 'k nog wel weet was : jij was gewoon een dom wijf ik speelde met je gedachtes zoals ik nu doe ik wou dat je dood was groeten G , Dus 'k vroeg me af van hoe komt dat mes hier
En die brief dus 'k raakte in paniek
Dus kijk om me heen ineens klapt iemand me zo hard val op bed
Kwam die gene naar voren en was et G
Pakte hy een mes uit weet 'k veel waar.
En stak me neer todat ik dood was, En 'k werd maar niet wakker:s

1 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door anoniempje18.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024