Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Donker

Kimberley
13 jaar geleden

Ik heb vannacht twee dromen gehad en die gingen allebei over het donker.

Mijn eerste droom begon thuis, ik zat op de bank en toen kwam mijn moeder op het idee om naar de efteling te gaan.
Het was al vrij laat een uur of 10 maar de efteling was nog open en het was buiten licht.
Toen we in de efteling waren kwamen we erachter dat er bijna niemand was dus dat we alle attracties in konden gaan.
Ineens was mijn paar jaar jongere neefje naast ons en hij zou mee met ons gaan. we liepen de hoek om en ineens stonden we voor een heel groot veld, het was in één keer donker geworden. Op het veld waren allemaal dieven en gemene mensen.
Ik me moeder en mijn neefje wilde het veld oversteken maar mijn neefje had een dure horloge om. Toen de dieven dat zagen sprongen ze allemaal op hem af. ik pakte de horloge van hem af en verstopte hem in mijn kleding zodat ze hem met rust lieten en achter mij aan zouden gaan. We besloten dat we de overkant niet zouden kunnen halen omdat er 100e mensen waren en gingen terug.

mijn tweede droom:
Ik stond voor een donker veld, ik wist dat het niet veilig was om die over te steken, op het veld vierde honderden mannen feest, het waren geen normale mannen, deze mannen wachtte tot meisjes op het veld kwamen zodat ze hun gevangen konden nemen voor seks. Ik moest de gok wagen want ik moest naar de overkant, waarom weet ik niet. Het lukte mij om ongezien aan de overkant te komen, maar toen ik daar was zag ik een tentenkamp, daar waren allemaal tenten met matrassen erin, er waren veel meisjes, ze waren allemaal gevangen genomen op het grootte veld, daar hadden ze seks met mannen. Ik was niet gevangen maar ik kon niet weg op die plek. Ik ontmoette een jongen, hij wilde dat ik daar weg ging. Hij zorgde ervoor dat ik mee kon gaan in een telefoon cel die een paar meisjes kon laten ontsnappen. Toen ik in de telefoon cel stapte wachten ik tot hij erin kwam, maar hij kwam er niet in, ik vroeg waarom, het was te laat voor hem, net als bijna iedereen in het kamp was hij besmet, voor mij was er nog een pil te krijgen zodat ik zou overleven, maar voor hem zou het te laat zijn, hij zou overlijden, toen hij dat zei ging de telefoon cel omhoog ik zei dat die naar beneden moest gaan en dat deed die. ik kuste de jongen en zei dat ik van hem hield, hij zei dat die ook van mij hield, hij zei tegen het meisje naast me dat ze voor me moest zorgen en dat er niks met mij moest gebeuren. ik gaf hem een afscheidskus en toen vertrok de telefooncel in de lucht. Ineens waren we weer op het tentenkamp, maar dit keer was ik wel een gevangenen. De jongen waar ik zo veel van hield was dood. Ik was erg verdrietig. Ik had mijn eigen tent en matras, maar ik wilde het niet met iemand anders doen. Elke keer als er een man kwam voor seks verstopte ik mezelf, ik kon het niet, na een paar maanden lag ik op mijn matras. een man gooide een emmer water over mijn matras en een roze condoom, hij wilde dat ik hem oraal bevredigde. Ik was zo moe van het verstoppen, en ik kon de jongen maar niet vergeten, tot mijn verbazing zei ik ja, en andere meisjes om mij heen keken mij verbaasd aan. ik had de strijd opgegeven. Ik deed wat hij van me wilde maar ik kreeg een schuldgevoel, ik had de jongen waar ik zo van hield verraden, mijn mond waar ik hem voor het laatst mee had gekust heb ik gebruikt voor een andere man. Ineens kwam er een inval op het kamp, en we werden bevrijd. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat ik aan een tafel zat, de jongen zijn ouders stonden om mij heen, een politie man, en mijn moeder. Ik was nog naakt en Ik keek alleen maar naar de grond van schaamte.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024