Hallo iedereen,
Ik heb laatst een rare droom gehad (welke zijn die nou niet :-). Ik stond ergens op een plein met veel mensen om mij heen. Die gaven mij stapels met geld (allemaal 50 euro biljetten). Ik moest het helemaal tussen mijn broekriem stoppen om het kwijt te kunnen. Vervolgens stond er een dame naast mij dat mijn ex stervende is en dat het tijd wordt om die in het ziekenhuis te bezoeken om haar te bezoeken voor ze sterft. Ik stem er mee in. Eenmaal in het ziekhuis werd ik even wakker.
Even later viel ik in slaap. Ik droomde toen over dat ik op mijn werk was (de ruimte zag er niet zo uit als op mijn huidige werk). Ik wilde graag die ruimte uit en zag dat ik door een deur kon om weg te komen. Vervolgens is er een wesp in de ruimte die er mij van weerhoud om door de deur te gaan. Later zweeft hij rond mij en nog even later zie ik hem voor mij en de wesp wordt groter en groter. Daarna zie ik 4 blauwe lijnen (verticaal) onder de wesp en de wesp verdwijnt. Nu sta ik op het punt om de ruimte te verlaten (door de deur te gaan) en ik wordt wakker.
Rara, weet iemand hoe of wat? Alvast bedankt!