Hi allemaal
Ook ik heb een vage droom gehad die heel realistisch was. In mijn droom was ik samen met mijn vriend een dagje aan zee in het land waar hij woont. Eerst was de dag heel relaxt en gezellig. Daarna besluiten we om een boek te gaan lezen op het strand en ik val in slaap. Op het moment dat ik wakker word is het ineens vloed geworden en staat het hele strand onder water (ik lag in een hangmat dus ik was nog droog). Ineens valt me op dat mijn handtas kwijt is met daarin alle belangrijke spullen waaronder mijn vliegticket naar huis en mijn paspoort. We gaan zoeken waar mijn spullen zijn en ik vind een aantal spullen verspreid terug; in een bosje ligt mijn flesje met zwitsal zalf wat ik als handcreme gebruik etc etc. Maar ik vind mijn ticket en paspoort niet terug. Op het moment dat ik verder wil gaan zoeken zegt mijn vriend dat het niet kan en wordt hij boos omdat het te gevaarlijk zou zijn. Op dat moment werd ik wakker.
Ik vraag me af wat deze droom zou kunnen betekenen omdat ik toen ik in mijn vakantie bij mijn vriend was, ik ook een droom heb gehad waarin mijn handtas met paspoort en tickets werd gestolen. Omdat beide dromen gingen om mijn handtas en inhoud, vroeg ik me af of er misschien een bepaalde betekenis is voor deze dromen.
Alvast bedankt!