Ik krijg al 3 nachten een droom,
die droom volgt telkens opeen het is net een verhaal.
Maar dan een iets onplezierige.
Eerste droom:
ik zat op een onbekende plaats met veel mensen bij me net een excursie op een soort van oude ruine (of hoe je het ook schrijft).
van een geheime organisatie of zo iets.
toen we in de ruine kwamen was de volledige grond in mozaïek tegeltjes. en stelden die een vrouw voor. (blond als dat ertoe doet.)
toen kwam een vreemde man en sleurde mij uit de ruine hij was heel gehaast en enkel ik mocht mee.
daarna zaten we ergens in het wilde. Een soort van oerwoud maar dan alleen met riet en bamboe XD
de droom eindigde zo deze viel opzicht mee.
Tweede:
ik droomde over een vroegere werkplaats waar ik ooit werkte allicht.
maar het was niet volledig hetzelfde. het was de zelfde machine maar ipv voedsel was het hout.
en al mijn colegas rond om me zeiden nix stonden daar gewoon. bewogen nooit ook.
zo eindigde mijn droom en duurde heel lang.
3rde.
Ik zat in een vreemde plaats alweer maar nu een soort van hotel maar enorm groot en modern.
ik was daar met een meisje. het meisje ken ik totaal niet in het echt maar in de droom leek het of ik die al jaren kende.
toen kwam ik beneden in een soort van douche badkamer soort van ding.
daar stonden 2 mannen. ik zag mijzelf. (ik keek niet door eigen ogen.)
dus ik zag mezelf in men nieuwe kleren een man vermoorden met een soort van vleesmes.
er waren spiegels maar de man zag me niet.
het was tevens een bekend persoon voor me die ik vermoorde.
eigenlijk een oude man die een goede vriend was en ook ex colega.
een eindje verder in de droom staat alles in rep en roer iedereen zoekt achter hoe hij is gestorven.
ze bekeken de kamera beelden wrm er een kamera in een badkamer hangt geen ide.
maar het is een droom dus..
ze zagen enkel mijn schaduw. het mes eb de man die werd vermoord.
maar ze zagen mij niet die er weldegelijk was.
weer een eindje verder vertelde ik dat meisje: je weet wel. die moord die gebuerd is. ja zegt ze...
ik zeg dat was ik op een bange toon.
en dat meisje begon te huilen.
weer een stuk verder het was alsof niemand het wist zelfs het meisje niet. ookal had ik het haar gezegd.
ik ging mezelf overal gaan aangeven zelfs aan een soort van commissaris die daar was.
niemand luisterde.
en zo gaat de droom door tot ik wakker word.
het vreemde is dit zijn de enige 3 dromen in mijn leven die ik zo duidelijk heb gezien en onthouden.
het is net of het echt is gebeurd en van die laatste voel ik me nog altijd slecht.
het is net of ik echt iemand heb gedood..
hulp aub. ik wil van deze soort dromen aff.