Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

sex en vreemde gevoelens

13 jaar geleden

Ik heb een vraag. Heb vannacht een hele vreemde droom gehad en ik kan bijna alles nog herinneren. Ik voel me door deze droom nu een beetje vreemd. kan iemand mij misschien uitleggen wat deze droom betekend? alvast bedankt.

Ik werk op een binnenvaartschip. Ik was op het schip aan het werk en ik wou de hele tijd wat doen maar ik kon niks bedenken. Ik dacht dat mijn kapitein wel boos hier over zou zijn maar dat was helemaal niet zo. De stuurman ging eten koken, toen ik binnen kwam en toen ik wou helpen was het al klaar. Ik zat er wat met een vreemd gevoel bij. Daarna ging ik in een wc van een school plassen en daar was een andere jongen ook aan het plassen. Toen hij wegging werd ik geil en ging aftrekken op de wc totdat ik ineens een meisje van mijn vorige school voor de spiegel zag staan. Ik begon met haar te praten, ik ben vergeten wat ik zei maar ik weet wel dat ik naakt was en met haar praatte over seksstandjes. Ik zei dat ik haar een standje voor wou doen. Opeens had is de sleutel van de deur van het hele toilet en deed hem op slot. Ik stond in de ene hoek van de wc en had de vitrage naar beneden , de andere hoek waar ellen stond was open . Toen liep ik naar het open gedeelte en ze zat daar opeens naakt op een stoel en ik deed haar het standje voor in het echt, ze wou eerst niet neuken maar toen ik mijn piemel over haar kut liet glijden werd ze ineens nat en zonder te vragen stak ik hem naar binnen. Ik neukte haar , ze zat op de stoel met haar benen omhoog en ik stond er voor, ik kon niet klaarkomen maar het wel wel fijn en geil.

Plotseling was het afgelopen en zat ik op school met een meisje van vakantie we moesten ergens heen waaar weet ik niet een soort schoolreisje ofzo. Ineens liep ik met haar op de weg naar een dorp vlak bij mijn huis en ik pakte haar hand vast en zoende haar. Dit deet ik de hele tijd net zoals ik bij mijn vriendin zou doen.

Op vakantie durfde ik niet op dit meisje af te stappen maar nu was ik net zo vrij als in mijn droom en het leek wel of zij verlegen was geworden. Ik liep met haar en kwam andere mensen tegen.

Toen stond ik opeens met mijn ex die ik niet geneukt heb in een snackbar. Er stond een man achter de kassa. Ik kocht 2 pakjes kauwgom, deed er 3 in mijn mond en gaf haar ook 2, er kwam iemand anders die ook achter de kassa stond en die vroeg ook om een pakje kauwgom. Hij kreeg er eentje alleen schoof het pakje open en er zaten maar 2 in . Dus ik keek ook in mijn pakjes en het bleek dat ze leeg waren. Dus ik zei tegen die man van de snackbar dat het zo was. Toen zei hij dat ze overdatum waren en hij de bedorven kauwgompjes er uit gehaald had.

Ik wou nieuwe en hij gaf me 1 nieuw pakje ik werd kwaad en zij dat hij een oplichter was en dat ik nog 1 pakje wou omdat ik 2 gekocht had. Toen zij hij dat hij een hele goede snackbar was en de goedkoopste en dat ik niet moest zeuren. Toen hij dat zij stond de hele snackbar vol met klanten die me schaapachtig aan stonden te kijken, toen hij dat zij zij ik oke en het is goed zo.

Hierna stonden we nog even in de snackbar en toen hingen er hele vieze worsten, mijn ex (die wel van een snackje houd) niet dat ze echt dik is. Rook aan de worst en kocht er een en begon te eten. Ik dacht gadverdamme en toen werd ik wakker

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024