Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Bevalling

Meissie1989
13 jaar geleden

Hallo,

Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was, en dat ik ging bevallen!..

Ik zag veel familie leden in de droom voorbij komen al was het maar voor even. Voor dat ik ging bevallen werden er 3 naalden (infusen) in mijn linkerarm gezet en 1 in mijn rechter hand. Ik wist nog uit men droom dat ik hier erg bang voor was maar dat ze er op een gegeven moment in zaten.

Het kind wat een meisje was kwam met een keizersnee ter wereld. Alleen mochten we haar niet vast houden en werd ze meteen in een coufeuse gedaan. Op een gegeven moment wou ik dus een geboortekaartje uitzoeken. En toen begon alles om de tijd wanneer ze geboren was. We konden dit nergens terug vinden maar er kwam geen duidelijkheid. En toen kwam er een garagehouder in beeld die ik vroeg wanneer hij dacht dat ze geboren was. IK zei ik dacht rond 6 uur toen zei hij opeens maar het is nu wintertijd dus je moet 2 uur vooruit dan zou je rond 8 uur uitkomen.

Al met al vond ik dit echt een hele aparte droom en ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken haha.

Alvast bedankt voor het lezen en eventuele opmerkingen en reacties!

meissie1989
13 jaar geleden

Oja en een paar dagen eerder droomde ik dat ik vreemd ging met een jongen in een soort van stacaravan. Op het punt dat we het wouden doen zei de jongen dat hij het nu niet kon en we zouden een andere afspraak maken. Net toen de jongen van mij afging kwam mijn vriend binnen en hij vroeg zich af waar ik was... En ik was op dat moment op zoek naar een haar extensions die uit men haar was gevallen.

Na dat moment zoek ik die jongen op en zie ik hem in een boerderij schuur staan. En toen was de droom afgelopen.

De laatste tijd droom ik vaak van dit soort dingen .

meissie1989
13 jaar geleden

Helemaal niemand?

13 jaar geleden

Hoi

De bevalling in de droom heeft altijd te maken met de wedergeboorte van iets. Zowel vrouwen als mannen kunnen in de droom van een baby bevallen. Bij vrouwen wijst het op de ontplooiing van de eigen persoonlijkheid, het aangaan van een nieuwe mooie relatie of het beëindigen van een oude.

Kijk maar.

groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024