Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom.. Betekenis?

Konijntje
13 jaar geleden

Hallo, ik ben een meisje van bijna 16 jaar, en ik heb een rare droom gehad:

Het begon op school, tijdens LO (Gym), we moesten in paren per 2 gaan staan, en ik ging bij mijn vriendin staan.
We eerste moest een bepaalde weg afleggen, terwijl de tweede deze moest proberen in te halen en proberen te tikken, als de eerste niet getikt werd, won deze, en als de tweede de eerste kon raken, won de tweede.
Ik was de tikker en moest proberen om mijn vriendin te tikken, maar dit lukte niet, Toen we terug naar onze plaats gingen, keken we elkaar diep in de ogen en we kusten even zachtjes, toen ging ik op haar schoot liggen. Daarna kwam er een vriendin die ik ken (In het echte leven, mijn 'vriendin' hier ken ik helemaal niet!) naast mij zitten en ze vond het raar dat ik een relatie had met een meisje, en daar eindigde ook de droom.

Daarna had ik er nog een... ik was thuis met mijn ouders frietjes aan het eten, toen plotseling mijn leraar Engels in mijn huis stond, hij gaf me een overhoring terug die we die dag in school hadden moeten maken, deze ging op 20 punten, maar toen hij me die toonde had ik plotseling maar 8/27, ik zei het tegen mijn ouders en mijn ma vond dit helemaal niet erg. Ik vond het verschrikkelijk en sloot mezelf op in mijn kamer..

Weet iemand wat deze 2 rare dromen zouden kunnen betekenen?

Konijntje
-------------

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024