Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

WIe kan mijn droom betekenis geven?

13 jaar geleden

Hallo Allemaal,
Vanacht heb ik een aparte, maar wel levensechte droom gehad.. Het is misschien goed om te weten, dat ik erg geintresseerd ben in WOII, L is mijn vriend en auto's is een passie..

Het was WOII en L en ik waren samen. Op ’n dag werd iedereen opgepakt en meegevoerd naar ’n gebouw, we kregen daar allemaal een kaartje met ‘n 1 of ander nummer erop. Een paar uur later werd iedereen uit ’t gebouw weggevoerd, behalve de mensen die geen kaartje hadden, die mochten vrij gaan. Ik had dat kaartje in mn jaszak gestouwt en mocht dus gaan. De rest werd allemaal in vrachtwagens gezet en meegenomen. ik kon alleen maar huilen dat L weg was. Ben achter de vrachtwagens aan gelopen, en alle helpbriefjes van iedereen opgeraapt. Samen met een paar andere ontsnapte mensen. We hebben ze gesorteerd, en gekeken wie we moesten berichtten van hun verdwijning. Zat er ook 1 van L tussen, die heb ‘k bewaard. Zijn toen naar alle huizen gegaan van die mensen, de waardevolle spullen eruit gehaald en veilig opgeborgen in een grote loods. Ik ben naar L's huis gerend, heb de waardevolle auto uit de schuur getrokken, en ook daar neer gezet. Grote zoekactie begonnen naar iedereen die verdwenen was, steeds meer mensen kwamen we erachter waar ze moesten zijn. Kreeg na paar weken kaartje van L, dat ’t goed ging en je snel thuis zou komen ofzoiets. Ondertussen hadden we al een paar keer gebeld, heel kort, omdat je eigenlijk geen telefoon mocht hebben. Naja, moeilijke tijd dit dat, mensen kwamen terug uit kampen, spullen terug gegeven, maar L zijn auto stond er nog, kats onder ’t stof terwijl veel spullen al weer terug gegeven waren.. :O. had buiten nog wat spullen gevonden van mensen die weg waren enzo, heb echt alles verzameld en in die loods gezet. Op n dag zat ik te kijken welke help kaartjes we nog konden verwerken oid, en werd er opeens geroepen van hee L staat voor de deur, ik uit ’t raam gesprongen, en daar was hij weer... en toen werd ik wakker. :O.

De droom vond wel plaats in 'onze' tijd, dus geen ouderwets gedoe.. Het zag er allemaal wel heel echt uit, iedereen zag er precies zo uit 'als in het echt'.. zelfs de auto van mijn vriend..
Is er iemand die een klein beetje nuttige betekenis kan geven? Want dit is de 2e keer dat ik deze droom heb gehad.. Ik begrijp er zelf vrij weinig van? Wel las ik al, dat dromen over oorlog chaos kan betekenen, nou is het ook wel een klein beetje chaos in mijn leven. maar wat heeft de rest er mee te maken?

groetjes!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024