Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

snoep

Sofie777
13 jaar geleden

Hoi,

Ik droomde vannacht over mijn jeugdliefde.
In mijn dagelijks leven denk ik nog wel eens aan hem maar ik heb hem al jaren niet gezien.

Droom:

Ik liep samen met hem van een huis naar een winkelcentrum. Ik was zwanger van hem. Hij had zijn arm om me heen geslagen. Ik vroeg hem of hij net zoveel voelde voor mij als ik voor hem.. maar dat was niet helemaal duidelijk. Toch was hij wel heel begaan met mij. Hij wilde bij mij blijven en vond mij mooi.
Eenmaal bij het winkelcentrum aangekomen betaalde ik in een winkel met snoep (skittles en dummies)..

Misschien geen bijzondere droom maar hij was zo enorm helder... Ik vraag me af wat dit te betekenen heeft.

Alvast bedankt!

Sofie

Samaa
13 jaar geleden

Lieve Sofie,

Dat betekend veel geluk in het leven ;). Dat je hem ooit nog eens ziet,is niet helemaal duidelijk.

Groetjes, Samaa

Sofie777
13 jaar geleden

Hoi Samaa,

Dank je wel voor je snelle antwoord.
Maar betekent de zwangerschap dat er voorspoed komt of juist het snoep-gedeelte? (ik ben niet eens gek op snoep)

Tja wat betreft de jeugdliefde, we wonen mijlenver bij elkaar vandaan... En buiten dat leiden we totaal verschillende levens.
Vond het wel vreemd dat juist hij in mijn hoofd opkwam onder het dromen, en niet een van de mensen die ik in het heden om mij heen heb..
Vroeg me af wat het te betekenen had.

Groetjes

PS: afgelopen nacht droomde ik dat ik op een school of internaat was.. Ik keek daar in de spiegel en ik had een diepblauwe sweater met cappuchon aan. De cappuchon zat tot ver over mijn hoofd getrokken, ik kon er nog net onderdoor kijken.
Uiteindelijk fietste ik samen met iemand anders een brug over, maar verder durfde ik niet... wist de weg daar niet zo goed.
En toen lag ik uiteindelijk in bed.. met vrienden om me heen.

Iemand? Weet ook iemand waarom ik de laatste tijd zoveel dromen onthoud?

13 jaar geleden

Hoi sofie 777

Wie als vrouw over een zwangerschap droomt zou in het waakbestaan een droom in vervulling kunnen zien gaan.

Weten we wel wat we willen kopen dan gaan we in het waakbestaan direct op het juiste doel af.

Dromen over snoepgoed voorspelt dat een tegenstander die zich als vriend voordoet u schade zal berokkenen.

Dat zijn de betekenisen van je droom symbolen, als ik het goed heb, kijk maar of je er iets mee kan.

Groeten H@ns.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door Hans.

Sofie777
13 jaar geleden

Hoi Hans,

Hartelijk bedankt voor je antwoord. Hier kan ik zeker iets mee.

Ik ben veel aan het onderzoeken wat ik kan en wil met mijn leven..
Verder ben ik de laatste tijd niet zo zeker van de oprechtheid van een persoon in mijn leven.

Mijn droom beeld dan denk ik deze twee levenszaken uit.

Mvg

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024