Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

miljonair

marieke
24 februari 2008

Heyhey,

ik heb gedroomd dat mijn vriend miljonair werd. hij kocht een groot huis met veel land er om heen. hij keek uit het raam en zei dat het uitzicht hem begon te irriteren.. omdat hij zoveel geld had, had ik het gevoel dat ik hem kwijtraakte, omdat ik het gevoel had dat ik veel eenvoudiger werd. eerst zag ik het geluk in van al het geld, later zag ik dat hem erdoor verloor. Wat zou deze droom kunnen betekenen?

26 februari 2008

beste marieke

Als je vrienden in een droom bedroefd zijn of in de problemen zitten dat voorspelt het moeilijkheden of ziekte voor ze. De realtie met diegene zeggen veel over jezelf. Het betekend ook dat je aspecten van je persoonlijkheid hebt afgestoten.Als je droomt dat anderen rijk zijn zegt het dat je steun moet zoeken in moeilijkheden en er niet alleen voor hoeft te staan want dat heb je niet verdiend. Het betekend ook dat je soms iets onzeker bent. Hopelijk kun je hier wat mee!

Bijlagen:
openen | downloaden - 0025.jpg (14.6 KB)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024