Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mooie droom. Blijf steeds Hangen in gedachten

Weijk
13 jaar geleden

Ongeveer twee weken geleden heb ik een droom gehad, ik blijf hem steeds herinneren en het geeft mij steeds een goed gevoel. Maar mijn vraag wat betekend het?

Ik liep over het winkelplein bij ons op het dorp en liep een kleding winkel in, op dat moment was ik alleen.
Toen ik een rondje had gelopen zag ik een meisje van ongeveer twee jaar oud. Een man pakte haar bij de hand. Het was haar vader, ze liet zijn hand los en liep richting mij. mensen glimlachen naar haar en ik was trots. Ik pakte haar op en voelde dat dit mijn dochter was. Haar vader was mijn man en ik gaf hem trots een zoen. Toen ik naar buiten liep met mij dochter. Was ik plots in een stad, ik liep de busstation uit en daar was me zus die zat op een soort kruising van bakfiets en tuktuk.

ze had me dochter die plots weer baby was al in het kinderzitje gedaan. ik voelde dat ze trots was maar ik voelde me schuldig. Omdat zij graag zwanger wil worden en nu had ik eerder een kindje dan haar. Maar door haar glimlach en blik wist ik dat ze blij was voor mij. Zo reden we wat door de stad, en ik keek alleen maar naar mijn dochter en voelde me zo gelukkig en toen werd ik wakker

Beetje achtergrond info:
Me vriend is een dag na deze droom vader geworden van een dochter (van zijn ex)(weet niet zeker of het zijn kind is) wij zijn zelf pas twee maanden samen, hiervoor heb ik een relatie gehad van 5 jaar.
Ik ben zelf op een leeftijd (25) dat mijn biologische klok aan het tikken is en heel graag een kindje wil
me ex huiverde al bij de gedachten van trouwen laat staan kinderen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024