Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nare droom of toch niet?

13 jaar geleden

Zojuist ben ik wakker geworden uit een hele nare droom of in ieder geval een droom die me een naar gevoel bezorgt.
Ik droomde dat ik bij vreemde mensen in de keuken was, mijn kinderen waren er ook maar die kon ik niet zien (wel voelen en horen). In die keuken stond ik mijn rechter arm die onder de modder zat af te spoelen toen mijn mobiel afging. Ik pakte mijn mobiel die helemaal verlicht was uit mijn broekzak en nam hem op. Tot mijn grote schrik had ik mijn overleden vader aan de telefoon. Ik zakte door mijn benen, ik besefte dat dit onmogelijk was maar toch gebeurde het. Mijn vader vroeg me toen of ik een boodschap aan mijn overleden nicht door wilde geven. Voordat hij kon zeggen wat de boodschap was werd ik wakker. Voor mijn gevoel hoefde ik dat ook niet meer te horen.
Ik heb echt een naar gevoel bij deze droom en weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Wat wil mijn vader/ deze droom zeggen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024