Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Baby's van iemand anders op de wereld brengen.

BMM
13 jaar geleden

Vanacht droomde ik dat ik(zeer snel) beviel van een tweeling. Alleen de tweeling was niet van mij maar wel van mijn vriend en een ex van hem. Ik was helemaal niet jaloers want wij zouden ze samen gaan houden. Alleen ik kon ze geen melk en colostrum geven en omdat ik ergens op een toilet bevallen was kon ook niemand ze iets anders te eten geven.
Sinds ik wakker ben voel ik me heel vreemd, aan de ene kant voelt het alsof iemand echt 'mijn tweeling' heeft weggehaald, terwijl ik helemaal geen kinderen heb. En ook voel ik me nog steeds een soort van schuldig omdat ik ze niet te eten kon geven.

13 jaar geleden

Hoi BMM.

Bevallen we in de droom van een tweeling dan willen we in het waakbestaan overal bij zijn.

Dromen over een toilet heeft niets onfatsoenlijks. In het toilet dat we in onze dromen bezoeken proberen we alleen onze lasten kwijt te raken. Het toilet schept daardoor orde in onze innerlijke huishouding.

Melk heeft altijd een positieve betekenis. Het is het symbool van belangeloosheid

Is dat zo dat je overal ij wil zijn?

Als je dat niet meer voed, raakr dat vanzelf over.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024