Oke Daniek hierbij een poging:
Hoewel ik het niet helemaal kan verklaren kan ik een gedeelte uitleggen.
Kan het zijn dat jij je vervreemt voelt van de wereld? Dat jij je anders als de rest voelt ? Ik bedoel dit niet in negatieve zin want, de kist staat naar mijn idee voor een overgang, een vernieuwing. Vooral het gouden randje siert het , dat betekend dat wat erin zit , voor jouw kostbaar is. Wat er in ligt is hoe jij denkt dat de wereld jouw ziet. Iemand die anders is?
Het slijm zegt me dat je dit (nog)niet zo ziet. Dat je nog misschien nog problemen hebt met hoe jij in de wereld staat , of hoe men jouw ziet, en eigenlijk is het hoe je jezelf ziet. Ik hoop dat je me nog kunt volgen. Maar, je onderbewuste zegt je , het is oke zo, je mag anders zijn.
Je onderbewuste zegt dat je jezelf mag accepteren , zodra je dat 100% doet gaat er een nieuwe wereld voor je open! Het onderbewust zijn laat al een glimp zien door je aan boord te nemen van het ruimteschip. Zodra je daar echt bent ligt de wereld aan jouw voeten, je kunt alle kanten op, je voelt je hemaal vrij
Ik ben beniewd of je er iets van herkent,
Ik ben misschien iets te veel aan het speculeren maar dit is wat er in mij opkwam
Groet Jan