Ik ben normaal niet zo in het zien van betekenissen in mijn dromen, ik heb vaak dromen over mijn dagelijks leven en die ik direct en makkelijk kan verklaren. Ik droom bijvoorbeeld over mijn fruitschaal die elke week leeg moet omdat er een nieuwe fruittas aan komt elke woensdag. Ik droom over dat ik iets vind wat ik al lang wil hebben, of als ik 's morgen mijn portemonnee of mijn gsm in mijn handen heb kan ik me ineens herinneren dat ik daar over gedroomd heb.
Maar vannacht heb ik toch een hele rare droom gehad, misschien handig om vooraf te weten dat ik aan 1 oog blind ben en dat ik een kunstoog draag. Ik droomde vannacht dat ik mijn goede oog verbrand had. Ik weet nog zeker dat het iemand anders of meerdere mensen waren die het met opzet deden. Het verbranden werd gedaan met een vlammenwerper die mijn ogen raakte, verder was er niets aan mijn lichaam verband dat ik me kan herinneren. Ik kan me goed herinneren dat het bovenste stukje wit van mijn oog zwart was verband maar ik kon er nog gewoon mee zien.
Verder kwam er tijdens het dromen in me op dat ik me geen zorgen moest maken want ik had immers 5 of 6 ogen in dezelfde oogkas. Heel vreemd, maar ik kan me zelfs herinneren dat ik tussen het getal 5 en 6 tijdens de droom twijfelde.
Ook kan ik me herinneren dat ik me afspoelde op een soort glijbaan met een kraan daarop. Hoewel ik me absoluut niet kan herinneren of er meer dan alleen mijn oog verbrand was wilde ik me om de een of andere reden afspoelen onder die kraan en dat deed ik ook. Ik kan me ook herinneren dat ik me verborgen wilde houden voor de persoon of personen met de vlammenwerper.