Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kan iemand over deze droom vertellen?

inf4nite
29 december 2011

Haaayy,
Ik was wel bewust dat ik sliep toen ik droomde. Maar in mijn droom was ik opzoek naar mezelf. Wie ik nou ben. Dat vraag ik me namelijk soms wel gewoon af.

Dus ik droomde over een rode draak die me naar plekken meenam. En er spookte namen door me hoofd hoe ik zou heten. En toen zag ik allemaal mensen die me noemde bij de naam 'Rani'
Eerst vond ik het wel cool omg leuk een roepnaam! want heb eigenlijk honderden bijnaampjes maar een roepnaam lijkt me gewoon cool. Maar zoals always roep ik later omdat het toch dan vervelend gaat worden noem me maar bij me eigen naam! dus ik zeg nee zeg maar gewoon me echte naam! Maar nee ze bleven maar door gaan met die naam Rani..

- Keek ik toen de volgende dag op het internet wat die naam betekende Koningin. Nou seriously ik word wel als een koningin behandelt thuis want ben enigskind. Maar kom op seriously wat heeft dit te betekenen haahhahahaa?! Dan liever een piraat of een mermaid of.. een unicorn! haha

31 december 2011

Hoi inf4nite

Soms is de draak onze eigen moeder of vader die weigert ons af te staan aan een levenspartner.

Rood is al vanouds het symbool van de liefde, het bloed maar ook van de strijd en het gevaar.

Het kan zijn dat jij echt een prinses bent geweest in een vorig leven en door die ouders die je hebt gehad slecht bent behandeld en dat je nu het tegen gestelde beleeft in dit leven met de ouders die je toen ook had en dat schrijf je ook, dat je het nu goed hebt als een prinses.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024