Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kan iemand me droom uitleggen

Noor
13 jaar geleden

Hallo,
Kan iemand me droom.
Ik zag me zelf slapen en er kwam een vrouw bij langs. Ik schrok.en werd wakker
Daarna viel ik weer in slaap en kwam er een poes mrt sleutels in ze bek ik probeerde wakker teworden maar lukte niet. Ik voelde de poes tegen me been en wilde dat ik de sleutels aannaam.

Kan iemand het uitleggen.
Alvast bedankt.

janet
13 jaar geleden

Hallo,
zeker 2 of 3 keer per jaar droom ik over mijn ex man. Ik droom dat hij me terugvraagt en wil me altijd opnieuw voorstellen aan zijn familie. De laatste droom was bijna hetzelfde. Hij bracht me naar een groot blauw huis, echt gigantisch. En hij stelde me aan al zijn broers en zussen opnieuw voor. Ik ging naast zijn oudste zus zitten en ik rook een urine lucht bij haar. Ze had ook vlekken in haar kleding en ze zei; je pakt mijn broer toch niet van me af?
Wat ook steeds in de droom gebeurt is dat ik we altijd in bed belanden maar mijn ex zelden met me vrijt. Dit keer pakte hij mijn borst beet en kuste die en draaide zich om.

Waarom heb ik steeds dromen over hem?

En hoe zit het met die ruikende zus?

Op dit moment hoop ik dat mijn ex-vriend terugkeert bij mij. Het liep op het gebied van communicatie behoorlijk mis.

Heeft mijn droom hiermee te maken? Maar ik droom deze droom al enkele jaren zo'n beetje.

Kunt u me aan de uitleg van deze droom helpen svp?

Alvast bedankt.

Janet

noor
13 jaar geleden

Please?

13 jaar geleden

Hoi Noor.

Wie in de droom ligt te slapen zou in het waakbestaan eindelijk eens wakker moeten worden om zijn problemen aan te pakken.

Onbekende vrouw die in de droom verschijnt symboliseert de onbewuste vrouwelijke kant van de dromer.

De poes staat voor ongebondenheid, onverwachte wendingen, voorzichtigheid, geluk.

De sleutel kan de geluks sleutel zijn, waarover je droomt kan bepaalde dingen openen of sluiten.wie in de droom op zoek is naar een sleutel probeert in het waakbestaan achter bepaalde geheimen te komen, hij werd je wel aangeboden, maar je kon hem nog niiet pakken, als je het wel lukt kom je meer aan de weet.

Kijk maar.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024