Ik droomde dat mijn moeder en ik allebei een drankje innamen waardoor we dood zouden gaan. Dat wisten we van te voren al. Bij haar werkte het drankje wel, ze overleed. Maar bij mij was het alsof ik er sterker tegen bestand was. Ik voelde me wel heel slap, en kon mijn ogen soms niet eens open doen, maar ik leefde nog. Ik probeerde er tegen te vechten, terwijl ik het zelf had ingenomen. Ik probeerde actiever te worden en gaf meer weerstand tegen dat drankje. Uiteindelijk was het uitgewerkt en liep ik zegmaar geen gevaar meer. Mijn moeder was wel overleden, maar ik kon nog wel met haar praten, en ze zat er nog wel gewoon. Ik had er ook rust in gevonden dat ze was overleden.
Hoewel ik er tegen heb gevochten, nam ik daarna weer het drankje in, alsof ik wel weer dood wilde, maar ook toen vocht ik tegen de effecten van het drankje, en vocht ik tegen de dood. Ik dronk meer water, om het te verdunnen, en dwong mezelf om actief te blijven en ertegen te vechten.
Volgens mij ben ik er uiteindelijk ook niet aan overleden, maar dat weet ik niet meer zeker. Het einde was nogal vaag, en kan ik me niet meer zo goed herinneren. De rest van de droom was heel helder en ik zag ook gewoon alles voor me en voelde heel echt. In het echt heb ik een goede band met mijn moeder trouwens.
Zou iemand deze droom kunnen uitleggen?