Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vluchten voor een weerwolf

Beau
13 jaar geleden

Ik droomde laatst dat ik op een brug vlak bij mijn huis was. Ik was met meerdere mensen maar ik was vooruit gerend en ze kwijt geraakt. Op die brug zag ik een mand staan met een ratelslang erin. Toen ik langs de slang rende kwam de slang achter me aan en ik doodde hem uiteindelijk. Niet lang daarna kwam er een wolf achter me aan. Ik doodde ook de wolf maar de wolf kwam weer tot leven. Na een lange tijd rennen kreeg de wolf me te pakken. Hij sprong tegen me op en veranderde ineens in mijn vriend. Wie weet wat dit inhoud? Want als ik het op probeer te zoeken kan ik het niet vinden.
Alvast bedankt voor het helpen.

Stijn
13 jaar geleden

Beste Beau,

Het eerste wat in mij opkwam is dat het te maken zou kunnen hebben met lust / sex waar nu niet of beperkt aan wordt toegegeven maar waar je uiteindelijk niet aan kan ontsnappen.

Zegt dat iets voor je?

Succes.
Hartelijke groet,
Stijn

Beau
13 jaar geleden

Hey ja, dat kan wel kloppen inderdaad. Dank je wel!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024