Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geen leuke vrienden

13 jaar geleden

Ik droom vaak dat ik geen goede vrienden heb. Vaak ben ik in mijn dromen boos, agressief of heel verdrietig.

Maar ze komen vooral voor in dromen als ik me verdrietig voel. Dan zeg ik eerlijk tegen ze dat ik me verdrietig voel. Dan reageren ze er niet op en zijn heel lullig tegen me. Ze willen dan ook niks met me te maken hebben.

Ik ben in het echte leven depressief geweest. Toen had ik ook niet veel vrienden die me hielpen. Sinds die depressie heb ik dat soort dromen dus. Als iemand weet wat het betekent alvast bedankt.

13 jaar geleden

Hoi EAS

Zowel in je dromen als dat je wakker bent straal je verdriet uit, of je bent boos en wat nog meer, heel veel mensen kunnen daar niet tegen, ook onder je leeftijd genoten ze sluiten zich daar voor af.

Wat je uitstraald komt ook weer bij je terug en is soms nog erger wat je hebt uitgestraald, waar door je nog meer in de put komt te zitten

Mensen die jou begrijpen kunnenl luisteren en je proberen te helpen en daarom zou het ook voor jou goed zijn als jij iemant zou kunnen vinden die jij vertrouwd en waar jij alles tegen kan zeggen en je ook verder help, als je zelf positiever wordt komen ook je vrienden wel weer terug.

Sterkte en groeten.

H@ns.

13 jaar geleden

Ja waarschijnlijk straal ik niet de goede emoties uit. Heb het ook best moelijk gehad en nog is het niet zo makkelijk voor me. Ik heb mijn vrienden nog wel maar ze kunnen me niet helpen. Ik heb wel iemand gevonden waar ik over kan praten.

Dank je wel H@ns!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024