Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Healing

13 jaar geleden

Vannacht een mooie droom gehad,die door een zelf-Healing ontstaan is.

Ik droomde dat ik een vrouw zag die in een stretcher aan het zonnen was en dat eigenlijk veel te lang had gedaan. Ze schrok wakker met een totaal verbrand gezicht, leek wel 3e graads. Het zag er heel akelig uit. Er kwam een kind af op de vrouw en begon haar gezicht te healen met zijn handen en met zijn stem. Zijn handen raakten haar gezicht niet maar, hij straalde blauw genezend licht uit naar haar via zijn handen. De stem was herhalend, niet dwingend maar, zuiver,puur en eigenlijk best wel betoverend.
Ik kan het me niet meer woordelijk herinneren, het was iets in de trant van "dit gezicht is genezen en mooi"
Na een aantal seconden lachte de vrouw weer en haar gezicht was prachtig genezen.
Het was een hele fijne bevestigende droom voor mij, ik ben er diep dankbaar voor.

Groet Jan

2 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door jan123.

13 jaar geleden

Hoi Jan.

Ik denk dat deze droom over je zelf gaat, het vrouwelijk deel van je zelf

Wie zichzelf in de droom per ongeluk verbrand zal in het waakbestaan door zijn eigen schuld verdriet hebben.

Evenals in het waakbestaan kunnen we ook in de droom ons gezicht verliezen. Dit is altijd een duidelijke waarschuwing dat er iets behoorlijk mis is met onze psychische gesteldheid.

Een genezing valt altijd positief uit te leggen, toch wijst het maar zelden op een psychische of lichamelijke genezing. Het betekent meestal dat een moeilijke periode ten einde loopt.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

13 jaar geleden

Klopt allemaal Hans, interesant over dat gezichtsverlies, zo had ik dat nog niet gezien.

Ik ben al een poosje bezig om mijn verleden een plaats te geven / los te laten. Mijn gevoelskant kan soms behoorlijk sterk reactief zijn en blokkeren, daar ik ook nog een hsp-er ben kan ik soms behoorlijk van slag zijn.
Bij mij slaat de spanningen uit het verleden zich op in mijn lichaam. Ik heb hierdoor al een tijdje spijsverterings problemen ontwikkeld die ineens erger werden.
Ik besloot om stuk voor stuk al mijn organen gezond te magnetiseren/visualiseren met behulp van edelstenen . Ik ben al een tijdje (ongeveer een jaar) intensief aan het visualiseren en merk dat dit steeds krachtiger word.
Toen ik bij mijn zevenvingere darm (of hoe dat stuk ook mogen heten) uit kwam kwamen er emoties los en ik voelde kleine schokjes door mijn systeem. Direct voelde ik verlichting, werd vrolijker en mijn spijsvertering is een een stuk meer gestabiliseerd. Dit was voor mijn een flinke opluchting en doorbraak. Dit stuk heb ik nog een keer mogen herbeleven in mijn droom.

Bedankt voor je info Hans.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024