Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vertellers van dromen gezocht voor radiodocumentaire

Rein Hazewinkel
5 maart 2008

Voor een radiodocumentaire over dromen ben ik op zoek naar mensen die hun droom willen vertellen. In de documentaire wil ik de opgenomen dromen gebruiken tussen de verhalen over de functie en betekenis van dromen van wetenschappers en andere droomonderzoekers.

Vanwege de reistijd ben ik vooral op zoek naar vertellers van dromen in en om Amsterdam. Als je meer wilt weten over de documentaire en/of als je het leuk lijkt om je droom te vertellen, mail me dan reinhazewinkel@gmail.com en dan kunnen we een afspraak maken.

Groeten,

Rein

Emiel_83
5 maart 2008

Hey!

Ik woon niet meer in Amsterdam hoor dus de oproep geld niet voor mij, maar ik was wel benieuwd op welk station de documentaire te horen zal zijn. Of is dat nog niet bekend?

Ik weet dat Indigo Radio nu in Amsterdam gevestigd is.

Groetjes!
Emiel

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024