Ik had vanacht een droom die ik niet helemaal kan thuisbrengen dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!.
Ik droomde dat ik in een groot, prachtig bos was en ik zocht iets (wat weet ik niet meer). Uiteindelijk kwam ik door die zoektocht in een open steegje terecht vlakbij mijn huis. Daar was een grote tijger (nr1). Hij keek mij aan en ik moest hem volgen. Ik was niet bang voor de tijger want ik voelde mij verbonden; er was herkenning. We liepen een klein stukje en hij liet mij via gedachten weten dat de overleden tijger (nr2) niet echt dood was maar een ziel was geworden die weldra in een nieuw lichaam zal komen. Deze tijger stopte bij een hoekhuis vlakbij mijn huis) en daar was een iets kleinere tijger (nr 3) die wachtte op ons. Toen we daar aankwamen, stief de 1e tijger; hij bleek oud te zijn. Het was niet echt verdrietig of zo. Toen, op dat moment, daalde de ziel van de eerder dode tijgerziel (nr 2) in het lichaam van de tijger nr 3. Deze werd jong maar hij was eigenlijk nog even groot. Deze tijger nr 3 liep richting het hoekhuis, de deur, en toen werd ik wakker.
Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met mijn liefdesleven; ik heb sinds kort een nieuwe vriend maar een oude vlam heeft opeens ook contact gemaakt met mij. Ik denk dat deze droom mij raad kan geven maar ik snap hem niet.
Groetjes,
A.