Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wie is die geest..?

×JustGladys
13 jaar geleden

Heeii,,

Ik ben Gladys en ik ben nu 15.
In de zomervakantie 2011, had ik ruzie met m'n vader.
Ik sloot mezelf op in de wc , maar op een gegeven moment zie ik aan beiden kanten van de wc blauwe licht verschijnen met een mensenvorm erin.
Het maakte me rustig, het gaf me ook een goed gevoel, alleen ik heb het daarna nog 1x gezien in m'n wc.
Sinds die tijd zie ik steeds zwarte schimmen bewegen, of ik hoor m'n naam.

Maar op 3 december is m'n moeder overleden, ze was 48.. Ik was alleen met haar thuis toen ik haar vond. Ik moest ambulance bellen , en hulp halen.. Ze had geen ziekte, maar plotseling lag ze daar dood..

Maar een vriendin van me bleef bij me slapen om me te steunen, maar zij zei de volgende ochtend dat ze een kale man rond de 28 op m'n stoel zag zitten. Soort van bidden.
Mijn zus zei hetzelfde vroeger, dat er een man achter me stond die kaal is, en rond de 28, maar ik heb hem nog nooit gezien..

Maar ongeveer paar dagen na de dood van m'n moeder viel alles in de woonkamer om. Ik schrok me te pletter, want ik dacht: Ik hoor nu pas m'n moeder vallen, omdat ik m'n moeder niet heb horen vallen die avond..
Ik mis haar nu ook heel erg. Alleen heel vaak voel ik iets kouds op m'n armen, of door me heen gaan, maar soms geeft het een goed gevoel en is het warm.. Maar ook vaak gewoon heel koud.
Ik zie ook nu vaak witte ronde flitsen bewegen.

Maar ik wil weten, wie die man is en waarom het altijd in mijn kamer het koud is en m'n stoel steeds gedraaid. Het is wel een draaistoel.

Liefs Gladys

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024