Hallo,
Sinds een maand is het uit met mijn vriendje. Mijn ex woont in een andere land, waar ik zelf ook vandaan kom. Dus ik zie hem alleen in vakanties, maar ik had wel goed contact met hem. Ik heb al 2 keer een droom over hem gehad die best wel veel op elkaar lijken
In mijn eerste droom ging ik terug naar mijn eigen land. We negeerden elkaar heel de tijd. Ik ging wel gewoon met zijn zusje om. (Maar toen werd ik in het echt wakker, ik ging wat doen en toen viel ik weer in slaap, maar de droom ging gewoon door, wat heel raar is, want dat heb ik nooit) De droom ging verder en voordat ik terug kwam naar Nederland nam ik afscheid van iedereen, dus ook van hem. Maar hij en ik waren plotseling alleen. Ik begon hem te knuffelen en huilde alleen maar, maar hij huilde volgens mij niet, maar hij was best wel ontroerd zag ik aan zijn gezicht.... Ik voelde hem gewoon. Ik dacht dat het echt was. Ik huilde best veel in mijn droom. Daarna lieten we elkaar los (Ik weet niet hoe). Toen was ik naar het vliegveld gegaan, maar er was een probleem met het vliegtuig, dus wij maar wachten... En toen werd ik wakker
En dat is best raar, want in mijn droom negeerden we elkaar in het begin, maar op het laatste moment begon ik hem te knuffelen?
En na ongeveer 2 dagen droomde ik weer dat ik hem knuffelde en alleen maar huilde. Dit is een beetje blijven hangen, wat er verder precies is gebeurd weet ik niet meer. Maar ik wil heel graag weten wat deze dromen betekenen? Wil iemand dit a.u.b mij uitleggen?
Ik weet dat ik hem heel erg mis. Ik wil nu nog steeds bij hem terug, maar dat is onmogelijk. Omdat ik nog mijn school moet afmaken van mijn ouders. En omdat hij NIET hier naar Nederland kan en wilt komen. Ik kan pas over 6 jaar terug naar hem. En 6 jaar is te veel. Want hij moet zeker van zijn vader over 4 jaar trouwen. Want zo gaat dat bij ons. Hij krijgt de druk van zijn omgeving. En we willen niet 6 jaar wachten. Dus daarom is het nu uit. Maar ik ben al 5 jaar verliefd op hem. En we hadden 10 maanden verkering. Ik wil heel graag bij hem terug. Maar het is nu te laat. Ik weet dat hij heel erg veel van mij houdt van dat voelde ik echt toen ik terug ging. Maar ik denk ook dat hij boos op mij is nu, omdat ik het had uitgemaakt. Want ik kan niet over 2 jaar terug gaan.
Maar ik wil nu weten wat de betekenis is van deze dromen en als het kan, wat ik moet doen nu? Of heeft iemand tips voor me? Wat hadden jullie gedaan als jullie mij waren en als jullie iemand zo erg misten? Bedankt :)