Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gedicht

Lottes
13 jaar geleden

Weet niet zeker of het hier hoort.. maar okey.

Ik droomde vannacht dat de jongen waar ik verliefd op ben (we zijn geen stel, weet niet eens of hij echt iets voor mij voelt, maar we lopen wel eens hand in hand en praten veel en zijn al vrij lang ook goede vrienden, etc.) voor mij een liefdesgedicht aan het schrijven was.
Ik zag het papier, dat heel lang was, waar hij op aan het schrijven was en er waren allemaal doorhalingen. Hij was heel lang aan 't twijfelen over hoe hij alles moest zeggen en het wilde niet zo goed. Eigenlijk mocht ik 't niet zien, want het was nog niet af, maar ik zag het toch.

Iemand enig idee?

Suzy1andonly
13 jaar geleden

Hoi Lottes,
Ik heb wat gevonden op de site, misschien heb je er wat aan.

Brief:
Een droom waarin je een brief ontvangt, duidt op een nieuwe kans of uitdaging. Een brief kan ook een boodschap van je onderbewuste vertegenwoordigen. De inhoud van de brief kan je raad geven over een bepaalde situatie.

Liefde:
Als je droomt dat een vriend verliefd op je is, kan een droom zijn van wishfull thinking. Wellicht heb je bijzondere gevoelens voor deze vriend opgevat en ben je benieuwd hoe hij of zij zich voelt. je zal zo opgeslokt zijn met deze gedachten dat het logisch is dat ze een weg naar je dromen hebben gevonden. het kan ook betekenen dat de bepaalde kwailiteiten van deze vriend hebt geaccepteerd en je verwerkt heb in je eigen (droom) karakter.

Succes!
Oh, en nog een tip: ga met je vriend praten. Als jullie echt een goede band hebben, neemt hij het je vast niet kwalijk dat je verliefd op hem bent. En trouwens: wat kan jij eraan doen? Misschien voelt hij ook wel wat voor jou!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024