Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Drugskoerier, bijNa overvallen, slippen, zelf rijden

Emma
13 jaar geleden

Ik heb vannacht echt heel raar gedroomd, en de reden dat ik de betekenis graag wil weten is omdat ik normaal mijn dromen nooit onthoud. Het ging zo: ik zat achterin een auto, schuin achter de bestuurder met een ipad op mijn schoot maar daar deed ik verder niks mee. Er zat nog een klein persoon naast mij op de achterbank (een kind van ongeveer 7 jaar), een bijrijder en een bestuurder. Naar de bijrijder heb ik niet echt gekekekn dus ik heb geen idee of dit een man of een vrouw was, maar de bestuurder was een man. We werden begeleid door 5 of 6 motoren die in een halve circel aan de voorkant om ons heen reden om ons te beschermen. Wij hadden namelijk drugs in de auto (we waren drugskoeriers ofzo) en er gebeurden bij zo'n transport vaak ongelukken. Toen we moesten stoppen op een kruispunt was voor ons al een andere auto en een motor met een vrouw erop gestopt. Op het moment dat wij stopten pakte ze een pistool en richtte die op ons, we moesten de drugs afgeven. Ze begon op ons te schieten, en er kwamen ook nog kogels ui de auto en ik beschermde mijn hoofd en lichaam voor zover dat kon met de ipad. De mensen die op de motoren zaten kwamen toen in actie en probeerden de vrouw weg te halen. Wij gingen gingen toen links op de t-splitsing. We reden trouwens door een woonwijk met kleine rijtjeshuizen maar met voortuinen en in jaren 50/60 stijl. We reden heel hard en omdat het net had geregend (het wegdek was nat) slipten we. Toen we stilstonden leek het net of ze allemaal in slaap waren gevallen, en ik stapte uit omdat ik wilde kijken of de auto en motor die ons belaagd hadden nog achterna kwamen. Toen klopte ik heel hard op de ruiten van de bijrijder om hem wakker te maken maar het werkte niet. Toen ging ik weer op mijn eigen plaats zitten en zei dat ik beter kon gaan rijden. De bestuurder was ondertussen halfwakker en vond het dus goed. Ik ging rijden en toen werd ik wakker. Iemand enig idee wat dit allemaal te betekenen heeft?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024