Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over relatie

13 jaar geleden

Ik droomde dat ik op een buitenplaats was ook met familie en mijn man. Mijn man en ik werden wakker in ons hutje en ik ging water halen met een teil. Toen ik terug naar de hut liep zag ik een klein nichtje van me rennen. Ik vertrouwde het niet dus ik rende mee. We renden langs haar moeder en die begon te schreeuwen, ga snel naar die kamer want daar is haar man, ga hem zeggen dat ze eraan komt. Ik haalde toen dat klein meisje ik rende toen naar die kamer schopte die deur open en zag mijn man naast een bekende dame op bed zitten, die dame was half naakt en hij wilde haar net een mondzoen geven toen klapte ik die dame, zag hoe ze huilde en hoe mijn man schrok.

13 jaar geleden

Hoi jopaslee

Wie in de droom door zijn partner wordt bedrogen kan in het waakbestaan rekenen op hulp uit onverwachte hoek. Men hoeft zich dus geen zorgen te maken over het bedrog in de droom. Toch zou men in zijn seksleven best wel wat meer initiatief mogen tonen als men in de droom vaak door de eigen partner wordt bedrogen, maar soms ook is het gewoon een.
weerspiegeling van onze angst dat we niet goed genoeg zijn.

Dergelijke dromen komen vaak voort uit nervositeit en opwinding. Als dit het geval is wordt de dromer aangeraden hier wat aan te doen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

13 jaar geleden

bedankt voor de reactie Hans

Candy velders barbie
13 jaar geleden

Ik droom vaak over me relatie....ik droom vaak over hoe ik zal gaan trouwem nou ja 2 paarden met diamanten en ik als een mooi schitterende bruids meisje met me zoontje dat mijn sleep vast houd en dat me familie mee helpt want het is een lange sluier van 80 meter

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024