Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Help zo een nare droom heel mijn humeur is verpest..

BREDA
13 jaar geleden

Beste iedereen,
ik hoop dat iemand me kan verklaren wat ik gedroomd heb, ik snap namenlijk niet dat zo iets ergs in mijn gedachtegang rond spookt en door de net als realistische ervaring van de droom kan ik tot nu toe al de heledag niet lachen om dat ik me echt zooo rot voel door die droom. hier komt het...

de droom begon zo ik en mijn vriendin stonden bij mijn moeders thuis badkamer mijn vriendin had 3een breek ijzer in haar hand en onze zoontje lag in bad zonder water.

mijn vriendin was hem aan het vermoorden met de breekijzer maar hij bleef in leven vervolgens nam ik de breekijzer over om hem te vermoorden zijn hersenen spatte uitelkaar en gingen hem toen in mijn moeders achtertuin bergraven.
éénmaal een gat gegraven besloten we hem maar te gaan verbranden i.pv. te bergraven, we staken een vuur aan en stopte hem in het vuur.
daarna staken we ook nog zijn kinderwagen in de fik en in de droom zelf was ik zo verdrietig dat ik in mijn droom de heletijd heb lopen huilen.

wat ook raar was is dat ik in de droom helemaal gek werd en dat als ik mijn zoons zijn naam riep hij gewoon antwoorde terwijl we hem net verbrand hadden.

Kan iemand iets van deze ziekelijke droom verklaren ik ben helemaal ontzet en ook al trek ik normaal niet zo heel veel van dromen aan deze heeft mij echt gegrepen en ik kan echt gewoon niet vrolijk zijn vandaag.

alvast bedankt M>V>G Breda

13 jaar geleden

Hoi Breda,

Oke, het gevoel dat ik bij een breekijzer heb is openbreken.

Draait het om openbreken van iets waar jij al lang mee loopt ? Iets waar je graag vanaf wilt maar niet weten wat jer ermee moet doen? Jouw vrouwelijke kant weet hoe dit opgelost kan worden, volg dat gevoel. Het bad zonder water , het is half werk, wat houd je tegen? Het probleem reinigen , oplossen door het goed te praten lukt niet, je moet het helemaal los laten.
Je kan het probleem onderdrukken en begraven in je tuin maar, dan roept het nog steeds naar je , je kan het ook verbranden waardoor de energie vrijkomt wat een goede remedie is, dit is de oplossing zegt jouw gevoel. Je steekt ook nog het vervoers middel van je "probleem: in de de fik. Het lijkt erop dat jij ergens mee wilt afrekenen. Een onkruid wat je me wortel en al moet verwijderen .
Het geeft je alleen flinke angst en verdriet , loslaten kan eng zijn , want je loopt er al zo lang mee rond. Je raakt er aan gewent of het nu goed of slecht voor je is.

Je moeders huis is dat ook je ouderlijke huis trouwens?

Ik ben heel benieuwd of je er iets in herkent.

Groet Jan

3 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door jan123.

13 jaar geleden

Een beetje feedback zou fijn zijn...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024