Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Feestje/Inbraak?

Esmee3
13 jaar geleden

Hallo! Ik droom heel vaak, meestal was dat iets simpels, zoals dat ik de boodschappen deed, meer niet, maar nu droom ik steeds raardere dingen, dus ik vroeg me af of iemand eens kon kijken naar een droom die ik vannacht had. Hij viel me zo op omdat hij enorm gedetailleerd was en het op twee verhalen leek die elkaar overlapten. Een verhaal over een feestje en een verhaal over inbraak. Hier istie:

Ik kwam met een auto aan bij mijn huis, in de auto zat ik samen met twee heren in pak en een voormalig vriendin van mij (waar ik een half jaar geleden ruzie mee heb gekregen). Het was de bedoeling dat we met z'n allen naar een feest zouden gaan. Eenmaal aangekomen mij de voordeur stond blijkbaar mijn date, die me een knuffel gaf. Ik ging naar binnen om me om te kleden. (In een split second zag ik hem trouwens met een ander meisje, waarvan ik geen idee heb wie, zoenen in de gang, dat was een soort visioen, want het was zo weer weg).

Terwijl iedereen buiten wachtte ging ik me omkleden, ik had nog niets klaargelegd dus moest nog kijken wat ik aan zou doen. Dit duurde heel lang en ik was maar niet tevreden. Het gekke is dat ik nog precies weet welke jurkjes ik aanpaste en waar ik voor leggings etc. ging zoeken, terwijl ik normaal nooit zo gedetailleerd droom.

Afijn, toen hoorde ik iets beneden, het bleek dat ik de deur niet dicht had gedaan en er inbrekers waren. Ik jaagde ze op een of andere manier weg (misschien belangrijk om erbij te zeggen dat ik helemaal niet bang was ofzo), het gevolg van hun acties was dat de tv omgebogen was, omdat ze die mee wilden nemen, maar hij blijkbaar te zwaar was ofzo.

Ik ging naar boven en zag mijn hondje, opgelucht dat er niks met haar was ging ik weer verder met omkleden, maar het duurde zo lang (feestje was van half negen tot tien) dat het al half tien was, dus iedereen ging zonder mij weg. Ik was verdrietig, want ik had nét de juiste outfit gevonden.

Toen ging ik maar naar beneden, want alles stond weer open, en toen wilde ik het raam dichtdoen, maar daar moest ik eerst zes sloten voor dichtdoen. Ook de achterdeur ging heel moeilijk dicht. Stroef zegmaar, ik moest heel hard duwen en toen ging het nog steeds haast niet. Toen werd ik wakker.

Dat was 'm dus. Even notitie: Ik ben nog niet volwassen en woon bij mijn moeder. De mensen die in mijn droom voorkwamen kende ik niet, op het meisje en mijn date na. Het meisje was mijn buurmeisje waar ik mee op de middelbare school zat en toen ruzie mee heb gekregen en mijn date was iemand die ik ken van tv. Misschien dat die info belangrijk is.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Groetjes :)

Esmee3
13 jaar geleden

Even stiekeme bump in de hoop dat er nog iemand is die me kan helpen!

Kim.
13 jaar geleden

Ik weet niet wat het betekent, sorry..
Wel een rare droom zeg.. :O

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024