Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Iran werkt aan een atoombom

wim_vl
13 jaar geleden

Ik was voorbije nacht op de plaats waar Iran zijn atoombom ontwikkelt. Op de achtergrond stonden wel een viertal torenhoge industriële installaties en een beetje verder stond een kerncentrale. Daar waar ik me bevond had men in beton een constructie gemaakt die een reeks uitsparingen bevatte waarin holle ijzeren staven konden ingebracht worden. Ik bracht samen met hen één van die lange staven in een voorziening waarop vervolgens enkele anderen de staven vulden met een of ander vloeibaar materiaal.

Als ik aan Iran denk dan denk ik aan woestijn, aan armoede en soberheid maar niet aan ver gevorderde industrialisatie zoals ik in deze droom zag. Het deed me naar lucht snakken, dit is een land met stalen spierballen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024