Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom

RWS85
13 jaar geleden

Ik heb een paar weken terug gedroomd dat mijn vader vreemdging. Ik ben al weken erg van slag en weet niet wat dit betekent. Ik heb een hele goede band met mijn vader en zover ik weet is hij tegen vreemdgaan. Zelf ben ik eerder bedrogen maar heb mijn gevoel(vermoedens) dat toendertijd genegeerd. Nu ben ik bang dat als ik dit negeer dat ik een grote fout maak. Kan iemand mij ajb helpen?

13 jaar geleden

Hoi RWS85

Dromen over je familie.

Familie: uit onze familie putten we de meeste van onze positieve en negatieve relatiepatronen en attitudes tov. het leven, wat zijn neerslag vindt in de dagelijkse praktijk.
De onzekere wijze waarop vb. onze vader omgaat (omging), of zijn angsten voor veranderingen, kan de bron zijn van onze eigen moeilijkheden op die gebieden.

Zelfs een ontbrekende ouder, overleden of vertrokken, speelt in ons innerlijk leven een belangrijke rol. De afwezigheid van de figuur of van de genegenheid -van een vader kan even traumatisch werken als een schokkende gebeurtenis.

Je eigen ervaring op dat gebied en het niet goed het verwerken daarvan, het bedrogen zijn kan veel invloed je je eigen leven hebben en ik denk ook dat die droom jou zeggen wil, doe er wat aan.

En je vraagd kan iemand mij helpen, ja dat kan heel goed, door hypnotherapie en regressie therapie en om je zelf te helpen met dat probleem, dat lijkt mij heel erg moeilijk, omdat als je zeer pijnlijke problemen tegen komt die prbeert te omzeilen en dat is nu net niet de bedoeling.

Wil je hier verder op ingaan mag je mij mailen.

Mijn adres is hans.jongsma@quicknet.nl

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024