Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vriendin

MimiVreemd
13 jaar geleden

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mimi.
Eerst zal ik even de echte situatie uitleggen:
Ik ken een jongen, en we hebben geen relatie, Maar we zijn hele goede vrienden en slapen regelmatig bij elkaar.(friends with benefits dus). hij heet Remco.
Mijn beste vriendin(Rosa) kent hem niet, ze heeft hem 1 keer gezien, en verder kent hij hem alleen van mijn verhalen die ik haar vertel.
Op dit moment zit hij in Aruba bij zijn familie voor een maand.

Mijn beste vriendin heeft het volgende gedroomd:

Mijn beste vriendin doet de deur open omdat er word aangebelt.
Het is Remco.
Hij heeft een hele grote tas bij zich, en komt net van Aruba.
Hij zegt tegen Rosa: Hey! ik kom net van Aruba, en wilde Mimi opzoeken! maar ze is niet thuis. Kan ik even binnenkomen?
Rosa zegt: dat is goed. En ze laat hem binnen.
Hij maakt zich zorgen over dat ik niet thuis ben, en dat ik me telefoon niet opneem.
Opeens staat er een meisje voor de deur. Het is de ex van Remco(de moeder van zijn kind).
En ze schreeuwt: WAAR IS MIMI?? DOM WIJF IS HET!!! WAAAR IS ZE!?
Rosa reageerde agressief en begon met haar te vechten.
Op dat moment kom ik aangelopen. Ik roep naar Rosa: rooss!! wat doe je??? wat is dit??
Rosa zegt: Jaa ze praat raar over je! en dat moet ze niet doen, want je bent mijn vriendin!
Vervolgens neemt Remco me mee naar zijn auto en rijden we weg.
De ex van remco stapt in haar eigen auto, en rijd ons achterna.
En toen werd ze wakker.

kan iemand dit verklaren???????????????????????????????????

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024