Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

enge droom over verkrachting

mandy2468
13 jaar geleden

ik heb een week of twee geleden een hele enge droom gehad
ik zat in mijn huiswerk te maken en opeens werd er op mijn duer geklopt. dus ik deed de deur open en in de deur opening staat een vreemde man ik begin te schreeuwen en zei dat ie op moest rotten en niet binnen mocht komen. maar hij sleurde me me kamer binnen . en deed dingen die ik niet wilde hij streelde me en kuste mij en hij fluisterde iedere keer ik hou van je ik wil je nooit meer kwijt.ik begon tegen te stribbelen en wilde weg uit mijn kamer. en toen opeens was ik op het treinstation ik stond daar en ik keek om me heen . toen zag ik mijn buurmeisje(tevens ook mijn beste vriendin)
en ze zei kom we gaan wrg hier we gaan naar huis . en toen gingen we biuj een kelder naar binnen die ik me niet herinerde en de plek kende ik ook niet. ik heb eigenlijk ook geen flauw idee waarom we daar naar binnen gingen maar volgens mij wouden we weten wat daar binnen was . het bleek een of ander feestkomite van clowns te zijn en mijn buurmeisje en ik gingen in een karretje zitten het was geen kermis maar het zag er wel gezelig uit er waren geen andere mensen allen de (om het zo maar ff te zegen ) de verkoper die ons het karretje in stuurde het was een vrouw met een naamplaatje (een naam die ik niet heb gezeien ) die zei willen jullie kaartjes kopen en wij zeiden ja . toen begon het karretje te rijden links rechts links rechts met een heleboel bochten .en opeens was mijn buurmeisje weg gewoon zomaar opeens zonder dat ik het merkte weg .toen ging ik nog een bocxht om en oten kwam ik een een lege fabriek . en toen zag ik weer de enge man weer ik probeerde te gillen want de man liep op me af .toen zag ik zijn gezicht ik had zijn gezicht eerder gezien (in mijkn echte leven ) maar kon me niet heringeren wie het nou echt was . en toen schrok ik wakker

wat betekend dit ? ik denk zelf dat dat met mijn vriendin misschien is datr we elkaar gaan verliezen ofzo . en wat heeft het met die man temaken wrm komt hij terug (verder heb ik geen dromen gehad over deze man )

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024