Hallo allemaal,
Normaal gesproken droom ik elke nacht, maar hebben deze dromen nooit veel impact op mij. Totdat ik vanochtend wakker werd door een vreemde droom. Ik zit er al de hele dag mee en ik heb geen idee wat dit zou kunnen betekenen. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
Ik droomde dat ik mijn verjaardag vierde in het huis van mijn ouders en dat in een hele korte tijd plots al mijn vrienden weg waren. Dat vond ik niet zo leuk. Plots was het een paar uur later ('s nachts) en was ik nog steeds bij mijn ouders thuis. Ik was er in die tijd achtergekomen dat mijn moeder overleden was. Ik was helemaal in paniek en wilde het iemand laten weten. Eerst liep ik naar de slaapkamer van mijn ouders en zag mijn vader daar slapen. Hij wist wel dat mijn moeder overleden was, maar ik zocht in eerste instantie geen troost bij hem en liep weer de kamer uit. Ik probeerde te smsen naar mijn vrienden, maar dat lukte niet, ik kon mijn vingers niet bewegen. Ik wilde het op de computer proberen, maar de computer was veranderd in een tv, dus dat lukte ook niet. Toen liep ik huilend naar mijn vader, maar hij sliep nog steeds. Ik weet nog dat ik toen op de klok keek en dacht "het is al kwart voor elf, hij slaapt nooit tot zo laat, hij zit er ook mee". Ik heb ook een zusje, maar op de een of andere manier was zij niet aanwezig en dacht ik ook niet aan haar...
Toen kreeg ik soort van de keuze om wakker te worden (ja, klinkt vreemd). Ik "koos" er voor om wakker te worden, maar niet omdat ik wist dat dit een droom was. Toen ik wakker werd dacht ik even dat het echt gebeurd was en toen ik me besefte dat dit een droom was, werd ik bang dat het nog gaat gebeuren.
Ik heb geen idee wat dit allemaal betekent, maar ik weet wel dat ik mij heel erg verdrietig voelde en in paniek was.