Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over Call of Duty

Roy Wich
13 jaar geleden

Hoi, ik ben Roy en ik ben 14 jaar. Ik speel erg vaak het schietspel Call of Duty op de Playstation. De laatste tijd droom ik hier vaak over. Ik hoor van mijn familie dat ik vaak in mijn slaap hierover praat, en overdag hoor ik ook vaak geluidseffecten uit het spel. Zoals klappende aapjes granaten en landmijnen en ook zombies. Ik vind het verder niet eng, maar ik ben zeer nieuwsgierig waarom dit zo is. Kan iemand mij hierbij helpen?

Bij voorbaat dank :)

Roy

13 jaar geleden

Roy,

Ik denk dat het tijd word dat je je met iets anders gaat bezighouden als het spelen van Call of Duty.
Je kunt het spel niet meer loslaten zelfs niet in je slaap.

Ga sporten en houd je een tijdje met andere dingen bezig

Marijke

13 jaar geleden

Hey

Een heel logische verklaring: dit wil zeggen dat je verslaafd bent aan dit spel.
Misschien eens iets anders zoeken om je tijd mee te doden? ;)

Groetjes

Elke

Dimitri
13 jaar geleden

Wat de anderen al zeiden, je bent er verslaafd aan.
Probeer ook als je op school bent, er minder aan te denken en het minder te spelen.
Als je dat allemaal minder doet, heb je weinig kans dat je weer zo'n droom krijgt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024